Swafty Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei Kompisen min skal ha seg en ny pc (Ferdig bygd). Å han lurte på om dette var et godt kjøp. Link til pcen Han skal bruke pcen mest til spilling. Jeg sa til han at han kanskje burde ha seg en bedre prosessor en 3000+ (AMD såklart) for at pcen skal vare litt lengre. Skjermen er jeg veldig usikker på. For det er 25ms i svartid. Å siden han skal spille mye så er kanskje ikke den så god. Men han skal spille mest Sims 2 sa han. Jeg har sagt at han burde bygge pcen selv men det tør han ikke Håper noen har noen kommentarer, og si ifra om det er noe jeg har glemt og skrive Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skjermen bør han helt klart bytte, dette er en halvveisløsning Komplett har brukt for å presse ned prisen Samsung 710-serien er verdt å ta en titt på.. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så knall ut det. Bytt skjermen til en CRT, og sleng på en ekstra minnebrikke. Og hvis han har penger, kan han jo altids invistere i en LCD skjerm. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg suns du burde bytte uten den musa der med mx 510 eller ms 3.0 Endret 29. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå