marw_the_big_headed_rhino Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan eventuelt hente inn poststed automatisk når en gjest skriver inn postnummeret sitt? Finnes det en fil man kan få tak i et sted? -b- Emnetittel redigert. "Postnummer / poststed Php" er dårlig bruk av emnefeltet. Vennligst ta en titt på hva nettiketten sier om dette, og prøv å lage en mer beskrivende emnetittel neste gang. PoleCat. Endret 10. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 du kan snoke litt rundt på sidene til posten. hvis ikke kommer det sikkert snart noen som vet det. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg og en kamerat fant listene hos posten en gang. Vet ikke om de er der fortsatt.. Kan kikke litt rundt. Jeg fant, jeg fant: http://epab.posten.no/Norsk/Nedlasting/NedlastingMeny1.htm Endret 29. september 2004 av sim Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Takker og bukker! Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som har dette ferdig en en mysql-tabell? Hadde vært fint med en ferdig sql-fil klar for min database... (Send PM) Evt. noen som har tips om hvordan jeg kan fikse det selv? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har skrevet en tråd i dette forumet om hvordan du importere den filen inn i en mysql tabell. Søk Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Laster opp en ferdig SQL-dump til http://globelan.net/~lak/posten.sql (2,3MB) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Glimrende! Takker og bukker ærbødigst. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hvis noen er interessert så har jeg postnummer i en litt enklere variant. Har fjernet info om kommunene, slik at jeg kun har postnr og sted. Har også fjernet dobbeltpostene, samt lagt til 0'ere forran postnummerene i oslo... Send PM hvis noen vil ha den.. Endret 17. februar 2005 av EirikO Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis noen er interessert så har jeg postnummer i en litt enklere variant. Har fjernet info om kommunene, slik at jeg kun har postnr og sted. Har også fjernet dobbeltpostene, samt lagt til 0'ere forran postnummerene i oslo... Send PM hvis noen vil ha den.. Kan du ikke legge den ut her da? Sikkert flere som vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå