Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Damination snakker enten noe annet enn 3dmark 05, eller så lyver han.. den sumen med det systemet er ikke mulig

sry guys, fant ut at det ikke var det samme som dere snakker om, sry :blush:

Ikkeno problem, alle kan gjøre feil, men ikke alle er istand til å innrømme og beklage.

Men det er du :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm da skal du jaggu ha klokka bra. med mitt 7800GT @ 475/1200, cpu @ 2500mhz, minne @ 250mhz m/2-2-2-8-1T så scorer jeg 7734 poeng. og det er ganske høyt i forhold til en del andre.

men jeg slitter litt med varmen på kortet, spillte fear igår online, og etter en stund så fikk jeg skyggeproblemer. dvs at deler av skjermen ble helt svart når jeg sprang rundt. omtrent som en svart vegg, den forsvant når jeg sprang inn i den, mene det var over hele brettet. kan vel kategorisere det som artifacts...så jeg klokka ned til stock og spillte en stund til. da lå coren på 61 grader... :(

må vel kjøpe ny kjøler eller bare ta spranget over til vannkjøling etterhvert...har lyst på vann, men det er dyrt, og det tar mye plass, og det koster om du skal ha noe bra noe

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Vel får vel bevise det då kjører kjærnen på 490 minne på 1150

AMD 3000+ @ 2,7

Minne på 250 1,5 2 2 0

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1254901

hm ser du har 200mhz mer på cpu. jeg gikk selv opp under 200 poeng på å overklokke systemet mitt fra stock til det jeg posta over. så 200mhz har ikke så mye å si.

ellers så ligger vel skjermkort klokken omtrent likt. mene du har 78.03 driveren, mens jeg kjører 78.01. kan ha litt å si det da...skal se om jeg gidder å bytte etterhvert. med mindre 8x.xx er på vei snart, da venter jeg heller på den

edit: jeg ser på dne linken din at core klokk er 529mhz. har lest noe om at GTX korta klokker seg opp 40mhz når du starter programmer, kanksje det er sånn på Gt korta også, så dine 490 er egentlig 529?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...