Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Sikkert sant det du sier. SOm sagt, jeg orker ikke å legge inn programmet på nytt, og no offence, jeg bryr meg fint lite om folk tror meg. Jeg selv vet at jeg har det, og det holder vell i bunn og grunn ;)

hei hvis den scoren er riktig er du nr 1 på orben med amd x2.

3DMark Score: 14044 Beast_USA 530/1340

User: [email protected]

Date: 2005-8-2

CPU: AMD Athlon 64 X2 3049 MHz

GPU: NVIDIA GeForce 7800 GTX, 535 MHz / 1331 MHz

Display Driver: 7.7.7.2

Driver Status: WHQL - FM Approved

Resolution: 1024x768 32 bit

System Memory: 1022 MB

Video Memory: 256 MB

3DMark Score: 13753 TheDuder

User: [email protected]

Date: 2005-8-28

CPU: AMD Athlon 64 X2 2916 MHz

GPU: NVIDIA GeForce 7800 GTX, 540 MHz / 1377 MHz

Display Driver: 7.7.7.2

Driver Status: WHQL - FM Approved

Resolution: 1024x768 32 bit

System Memory: 1022 MB

Video Memory: 256 MB

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert sant det du sier. SOm sagt, jeg orker ikke å legge inn programmet på nytt, og no offence, jeg bryr meg fint lite om folk tror meg. Jeg selv vet at jeg har det, og det holder vell i bunn og grunn ;)

Da hadde jeg jaggumeg klint til med en reinstallasjon av 3DMark 05!!

Det er slett ikke hver dag man kan skilte med topplasseringer der nei!

Men, alle vet jo hvilket forferdelig slit det er å installere programvare! Sjøl må jeg i alle fall ta meg en real dusj etter å ha dytta på plass "Office-pakka". :p

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

me too

men det er vel bare skryt

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Men, alle vet jo hvilket forferdelig slit det er å installere programvare! Sjøl må jeg i alle fall ta meg en real dusj etter å ha dytta på plass "Office-pakka". :p

Ja, det er fælt.. *ønsker seg spanjolens hardware*

Lenke til kommentar

Det begynner å ane meg at Spanjolen har noe å bevise her....... ;)

Og for å bli litt mer alvorlig her:

Går man ut med såpass høy sigarføring uten å orke / gidde å bevise det, så ødelegger man bare for seg selv.

Da vil man fort bli husket som en useriøs person, som man i neste omgang fort kan bli litt skeptisk til.

Ærlighet varer som kjent lengst.....

Endret av Skrue
Lenke til kommentar
Mon det.. jeg kjørte dog med alle innstillinger på det laveste jeg fant.. VGA på skjerm etc. Gøyt å ha en såpass bra PC, men som eg har sagt. eg gidder ikke å legge in 3Dmark05 en gang til, værtfall i dag.. Får se hva eg gidder i morra, men nuh skal eg spise.

Jeg hadde ikke ventet til morgendagen hvis jeg hadde visst at scoren jeg klarte på mitt sys hadde holdt til en 1. på orb'en! Vet ikke om du er klar over hva som ligger i det å være på nr. 1 på orb'en? Kanskje noen kan forklare? ;)

Edit: Legge inn i 1. post at man ha med link, bile eller ett eller annet som gjelder for at man skal poste res.

Edit2: Spanjolen, om du ikke "gidder" å legge inn 3dmark, kunne vi ikke fått sett et bilde av klokkingen i det minste da?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Sitter faktisk og vurderer sletting av alle innlegg uten screenshots / compare-links, bare for å rydde opp litt i denne tråden.

Den der er jeg enig i, tar man en titt innom XS eller andre internasjonale fora så ser man hvordan det burde være her også.

Kan ikke helt si jeg ser poenget i det. Står jo i topic "Post dine 3D Mark 05 scores her". Står ikke med bilder eller comparelinks.

Synes det er greit nok sånn som det er nå, der noen gjør det ene og noen det andre.

Lenke til kommentar
hmm.. vet ikke hva som er lett her jeg.. 520/1400..

EDIT- Btw snekkern hvis du har en 4000+ burde du oppdatere "Min Maskinvare" i profilen din. EDIT-2 Jeg har DFI Lanparty-hk og da.. vet ikke om det utgjør noe i 3D-mark men..

Vel ser du fikk din "lette" clock litt over min, var det fordi den da skulle passe med res :-) Kna forøvrig nevne at min score som jeg refererer til er med DFI hk en godt klokket 4000+ som yter bedre i slike tester enn X" (har nemmelig testet en 4400 x2 selv) og jeg bruker VX ram.

At du sier du ikke gidder kjøre testen en gang til bevitner vel at her er ikke alt som det bør vere.

Skrue, jeg støtter deg fult ut at score uten dokumentasjon bør fjernes, og nei det er ikke pga denne, jeg har vel selv en score i aquamark tror jeg det er der kjeg ikke har link eller screenshoots .

Lenke til kommentar
Sitter faktisk og vurderer sletting av alle innlegg uten screenshots / compare-links, bare for å rydde opp litt i denne tråden.

Den der er jeg enig i, tar man en titt innom XS eller andre internasjonale fora så ser man hvordan det burde være her også.

Kan ikke helt si jeg ser poenget i det. Står jo i topic "Post dine 3D Mark 05 scores her". Står ikke med bilder eller comparelinks.

Synes det er greit nok sånn som det er nå, der noen gjør det ene og noen det andre.

Regler står jo i førstepost.

Hva synes du emnetittel skulle vært da ?

Lenke til kommentar

Hehe, så faktisk at det med link stod i første post nå.

Kunne jo f.eks. stått med bilder eller no sånt i tittelen. Uansett, poenget mitt er at jeg synes det blir litt for dumt å slette alle innleggene uten bilder, siden det ikke står noe om det i det hele tatt.

Edit: On topic:

Fikk 5491 i dag. Trur ikke jeg klarer å få mer uten å overklokke cpuen.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar

Jepp og der står følgende.

Link til resultatet er en forutsetning .
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...