Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Fikk 5895 med freeware versjonen

 

General Information

 

 

Operating System Microsoft Windows XP

DirectX Version 9.0c

Mobo Manufacturer AOpen

Mobo Model AX4SPE-UN

AGP Rates (Current/Available) 8x / 4x, 8x

CPU Intel Pentium 4 2993 MHz

FSB 200 MHz

Memory 1024 MB

 

Display Information

Graphics Chipset ATI RADEON X800 XT PE

Driver Name RADEON X800 XT Platinum Edition

Driver Version 6.14.10.6571

Driver Status WHQL - Not FM Approved

Video Memory 256 MB

Core Clock 519 MHz

Memory Clock 560 MHz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7603  splitter ny pc, uklokket 

 

ser du har en 3700+... mene jeg scorer 7577 med et GT kort. skjermkortet mitt kjører på 475/1200, men cpu er uklokka. det jeg vil fram til er at jeg synes du scorer litt svakt. hvem ram har du? og har du formatert systemet og lagt inn nye drivere og sånt?

 

trodde GTX korta fikk nærmere 8500 poeng?

Lenke til kommentar

hmm, jeg tror ikke systemet kjører optimalt med tanke på drivere osv. Skal formatere pcen min til helga tenkte jeg. klokka skjermkortet mitt tidligere i dag til 501/1.30 og kjørte en test nå nettopp. Fikk 8549. Regner med at jeg kan klokke kortet enda litt mer. Har OCZ Dual Channel Platinium 2048 (2-3-2-5). Har ikke peiling på klokking egentlig.. :blush:

post-108-1127422660_thumb.jpg

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar

bra score det der lenniz. nesten like raskt som meg ;)

 

kommer vel forhåpentligvis tilbake med en oppdatering på min egen score i morra engang. har nemlig fått montert det tredje ultra D kortet mitt nå, og dette overklokker som bare fy. driver å primer på 2500mhz med minne synkront nå. så hvis dette er stabilt så blir det vel en liten øknig i 05 håper jeg. målet mitt blir vel å komme over 8000.

Lenke til kommentar
bra score det der lenniz. nesten like raskt som meg ;)

 

kommer vel forhåpentligvis tilbake med en oppdatering på min egen score i morra engang. har nemlig fått montert det tredje ultra D kortet mitt nå, og dette overklokker som bare fy. driver å primer på 2500mhz med minne synkront nå. så hvis dette er stabilt så blir det vel en liten øknig i 05 håper jeg. målet mitt blir vel å komme over 8000.

Høres bra ut det :)

 

Klarer jeg 7400 med dette kortet på luft er jeg rimelig fornøyd, enda bedre hvis jeg klarer 7500. 8000 er nok ikke mulig for meg uten vann + vmods :/

Lenke til kommentar

vel da kjører jeg nå cpu på 2500mhz med minnet på 250 m/2-2-2-8 og skjermkortet på 475/1200.

 

fikk 7734 poeng. litt skuffende, mene det kan være at det har blitt noe varmere i akssa nå.

 

vet ikke hvor stabilt det er enda. jeg fik prima i ca 4 timer i natt føre strømmen plutselig gikk :mad: men 4 timer lover bra. skal teste mer senere når jeg ikke skal gjøre noe spesielt. skal på lan i helga da så det burde få testa systemet litt tenker jeg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...