Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 4200 med ett 6600 top kort fra ASUS.

Kjørte 580/1150 eller noe.

Har desverre ikke compare url fordi det var midt i testingen.

Kortet tok kvelden på 640/1350 på 1,75V vgpu på original kjøler.

Har bestilt meg et gainward 6600GT kort fra demovarer, så jeg korrer sterkt tilbake. :p

Lenke til kommentar
5723

XFX 6800GT @ 420 / 1150

P4C 3.0 @ 3.5

Asus P4C800-E Deluxe

OCZ 2048 PE/EL

3dmark05xfx6800gtclocked420115.th.jpg

:cool:

Kjører du Vista eller har du laget/lastet ned et skin som ligner?

Edit: Glem det, så nederst i høyre hjørne på bildet at du kjører Windows XP Pro, men en link til skinnet du bruker hadde uansett gjort seg ;)

Endret av Winged Monkey
Lenke til kommentar
3Dmark05 - 8196 @ stock.

DFI lanparty UT NF4 Ultra-D

AMD 64 3500+ (venice)

OCZ Platinum 2058 dual channel

Gainward Geforce 7800GTX

Trur du skulle greidd å fett enda mere en det der ;) fikk rundt 8500 med mitt oppsett.

Hvilke drivere bruker du? versjon osv?

har du klokka noe? skjermkort eller cpu

EDIT: Ser i profilen at du har Zalman kjøler. Har du RAM brikkene i de orange slottene og får du ut brikkene uten og ta av kjøleren?. Har en zalman kjøler liggende fra den gamle maskinen som jeg har tenkt å bruke.

Endret av underground
Lenke til kommentar
3Dmark05 - 8196 @ stock.

DFI lanparty UT NF4 Ultra-D

AMD 64 3500+ (venice)

OCZ Platinum 2058 dual channel

Gainward Geforce 7800GTX

Trur du skulle greidd å fett enda mere en det der ;) fikk rundt 8500 med mitt oppsett.

Hvilke drivere bruker du? versjon osv?

har du klokka noe? skjermkort eller cpu

EDIT: Ser i profilen at du har Zalman kjøler. Har du RAM brikkene i de orange slottene og får du ut brikkene uten og ta av kjøleren?. Har en zalman kjøler liggende fra den gamle maskinen som jeg har tenkt å bruke.

Ja nå har eg core på 491 og mem på 1.31 ghz ( effektivt ) kan sette den opp til 1.39 på mem, men eg får ikkje så mye meire ytelse ut av det kan du si.

Ja eg var litt skeptisk til denne kjøleren og hva de orange slottene angår, men med litt fingerferdighet og ikkje noen form for brutal kraft så går det på håret å sette inn og ta ut en brikker her :yes: Hadde jo seff ikkje gjort noe om det var LITT bedre tilgang :whistle:

Lenke til kommentar
Vet ikke om det har mye og si, men har Core på 470 og Mem på 1300. er ett Gainward Golden sample.

ta å finn ut de optimale setting for ditt kort ved å utføre denne i skjermkortoptions, var det eg gjorde. Ekke sså mye mere enn dette eg greier å presse kortet mitt på stock kjøling ;)

Lenke til kommentar
5723

XFX 6800GT @ 420 / 1150

P4C 3.0 @ 3.5

Asus P4C800-E Deluxe

OCZ 2048 PE/EL

3dmark05xfx6800gtclocked420115.th.jpg

:cool:

Kjører du Vista eller har du laget/lastet ned et skin som ligner?

Edit: Glem det, så nederst i høyre hjørne på bildet at du kjører Windows XP Pro, men en link til skinnet du bruker hadde uansett gjort seg ;)

Sorry, OT! Men kan vi få link til skinet du har brukt?

Lenke til kommentar

Kjørte en kjapp test med 7800GTX nå. Kortet går på 510/1450. Har ikke klokket CPU så den går på stock, for PowerSupply'en min går ikke med på overklokking av både CPU å Skjermkort. Regner med å øke litt når jeg får ny Power, å kan klokke CPU også, men sikkert ikke så mye. 3DMark05 er mest skjermkort avhengig.

3DMark05: 9087 poeng

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Kjørte en kjapp test med 7800GTX nå. Kortet går på 510/1450. Har ikke klokket CPU så den går på stock, for PowerSupply'en min går ikke med på overklokking av både CPU å Skjermkort. Regner med å øke litt når jeg får ny Power, å kan klokke CPU også, men sikkert ikke så mye. 3DMark05 er mest skjermkort avhengig.

3DMark05: 9087 poeng

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm syns jeg fikk litt lite jeg nå iforhold til andre med 7800GTX...

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1110996

Selv om jeg er fornøyd da.. men syns det var litt rart at jeg skulle få 1000 poeng mindre enn noen med nesten likt oppsett som meg?(se profil for oppsett)

Edit: Kan det ha noe med at på "Systemytelse" innpå Nvidia kontroll panelet så står den på Kvalitet?

Vis noen har tips til forbedring av Ytelse så kom med de(bortsett fra overklokking)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...