Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er rart at du får bedre score i et relativt svakt, uklokket system, enn THG får i sitt FX55 system, men så fort vi får sett de screenshotene, blir påstandene dine bekreftet ;) (Press knappen "print screen" og "lim inn" i MS Paint etterpå, deretter lagrer du bildet som en .jpeg fil, og laster den opp på forumet)

Lenke til kommentar

5944 med alt standard.

6200 med littegranne guff.

Tror eg skal gå fra amd 3000+ til 3400(2,4), skader sikkert ikke..

Gikk nå opp til 6431 med og klokke cpu til 2340Mhz.

Får ikke lagt det ut på nett i natt.

Prøve igjen senere.

Klippet fra profil:

Asus K8n deluxe

Amd 64 3000+

2x512 Corsair xxl ram Pc3200

Western digital raptor 36,7 Gb

1x160gb

1x250Gb s-ata

Nec 3500 dvd-rw

His X850-XT vivo

Endret av Thorvald
Lenke til kommentar

HVA FEILER DET DETTE FORUMET?

Når man legger ut scores, så oppgir man gjerne compare link eller screenshot, sammen med specs på maskinen din og om du har overklokket, og hvor mye du har overklokket. Dette burde være vanlig i et så stort forum som dette!

Hva sier det deg om en totalt ukjent fyr kommer og sier "jeg fikk 5824 er det bra for mitt system hehehe" ?

Blir bare så irritert..

Lenke til kommentar

Når man legger ut scores, så oppgir man gjerne compare link eller screenshot, sammen med specs på maskinen din og om du har overklokket, og hvor mye du har overklokket. Dette burde være vanlig i et så stort forum som dette!

Hva sier det deg om en totalt ukjent fyr kommer og sier "jeg fikk 5824 er det bra for mitt system hehehe" ?

Blir bare så irritert..

enig her, er jo litt av meninga at vi deler kunskap og erfaringer. da er dette esensielt.... :yes:

Lenke til kommentar

Blir bare så irritert..

vis du leser hele posten så får du med deg litt mer

Lenke til kommentar

Blir bare så irritert..

vis du leser hele posten så får du med deg litt mer

Saumfare alle 63sidene da ? Blir for dumt, skal man først få noe respons så må man da for svingende legge med litt speccs o.l.

Lenke til kommentar
Hvordan tar du bilde av bare 3dmark scoren. Vet bare hvordan og ta bilde av hele skjermen.

Jepp, ta bare bilde av hele skjermen, gjerne med et par ruter av CPU-Z oppe, og ATItool/rivatuner eller whatever du bruker. (om du har overklokket).

også klipper du bare bort det overflødige på bildet.

nosto: hvilken post da ? jeg snakker ikke om EN post, jeg snakker om mange poster her, som er helt bak mål..

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
4919 poeng med 6800le @16-1,6

Meget imponerende må jeg si. Identisk score med ett orginalt 6800GT DDR3 @350/1000Mhz. Ser du kjører 384/882Mhz. Den høye scoren skyldes nok høy klokk på GPU. Med vannkjøling skal nok 400/900-950 oppnås stabilt. Keep on the good work :thumbup:

PS! Ser at verdensrekorden er 460/980.. finner ikke score da.. :hmm:

Endret av sm1pea07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...