Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk 14154 ved min første test, min andre hadde jeg 14587 mens nå hadde jeg 14871 :) jeg prver igjen i morgen håper på over 15000 :)

men alt kommer jo an på hardware man har :)

update: 15144 :)

neste jeg gjør noe kjørlig

Endret av endless
Lenke til kommentar
på gx2 og  E6700?

7118674[/snapback]

ja og det med alle vifter liksom på low med fan controll 700 rpm er det vel det går på da ca..

jeg er ganske så happy med det jeg.. enda jeg fikk 15312 her om dagen

teste noe OC i morgen kanskje da jeg kommer meg hjem til mitt nydelig temperete hjem :)

men det jeg driver med er jo "housewife-clocking"

Endret av endless
Lenke til kommentar

fordi prosessoren din suger! ;)

Hehe, litt fjortis svar men det er nok den som er flaskehalsen ja. prøv å lokk litt (hvis du har god kjøling) så ser du at det fort øker litt!

Edit: det er faktisk en ganske ok score med p4 det der!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
fordi prosessoren din suger! ;)

Hehe, litt fjortis svar men det er nok den som er flaskehalsen ja. prøv å lokk litt (hvis du har god kjøling) så ser du at det fort øker litt!

Edit: det er faktisk en ganske ok score med p4 det der!

7212307[/snapback]

Kan hende det er en god score :p Jeg mener å ha sett mange som har fått et par tusen mer med dårligere prosessor. Meg 3,6 ghz er jo ikke lite da :p Funker godt da. Det er normalt da?

Lenke til kommentar

jeg googla litt på "7800gtx sli" og fant en del eldre tester og flere brukte p4 på rundt 3,5ghz og da fikk de rundt 7,5-8k. Nå var jo de over 1 år gamle så med nye drivere og litt overklokking osv så er 10k greit det!

Det var og en test med fx-55 og da var det plutselig 11k så det er definitivt cpu! Men skulle jo ikke være noe problem å klokke den litt da!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

eh....jeg scorer ~7800 med mitt system som det står i profilen, dvs single 7800GT. jeg har hatt 8200 som max score på dette systemet. (kjører litt lavere klokk til daglig)

jeg ville derfor tro at et SLi 7800GTX oppsett burde score langt over 10k selv med en relativt dårlig prosessor. (ikke at din intel cpu er så dårlig, det er bare at amd er bedre hvis du ikke sammenligner med de nye C2D cpu'ene) faktisk så trodde jeg at 12k+ var normalt...minst

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
eh....jeg scorer ~7800 med mitt system som det står i profilen, dvs single 7800GT. jeg har hatt 8200 som max score på dette systemet. (kjører litt lavere klokk til daglig)

jeg ville derfor tro at et SLi 7800GTX oppsett burde score langt over 10k selv med en relativt dårlig prosessor. (ikke at din intel cpu er så dårlig, det er bare at amd er bedre hvis du ikke sammenligner med de nye C2D cpu'ene) faktisk så trodde jeg at 12k+ var normalt...minst

7214539[/snapback]

Det var det jeg også trodde :dontgetit: Jeg hade sett at mange med ganske mye dårligere prosessor får ca 12k. Tviler på at det er grunnen, men kan det være at jeg skifta bios på d oc-edition for å få samme som på det vanlige som er problemet? Jeg måtte gjøre det for at det ikke skulle komme svarte streker over skjermen når jeg spilte. Dessuten må de jo kjøre med samme specs

Lenke til kommentar
HAH! Har testa litt mer.. får jo bare litt over 1000 poeng mer med SLI enn når jeg har slått av SLI. skal ikke være mulig :( Noe må være galt. 7500 med 1 kort..

7219398[/snapback]

Som sagt! det er fordi du har en treg cpu. Det er tydelig at den er flaskehalsen, det er derfor du ikke tjener så mye mer med sli! Sier seg selv det... Klokk cpuen opp til 4ghz så tjener du sikkert like mye(i sli)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...