Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Hvis du skal ha 7900gt i sli så MÅ du nesten overklokke cpuen din, hvis ikke vil den begrense deg mye. Men du burde fint klare 12-13k med litt overklokk på cpu :)

EDIT: DC står vel for dual core i den situasjonen her. Selv så liker jeg ikke å bruke den forkortelsen, fordi den som ofteste står for dual channel(i minne sammenheng)

6680127[/snapback]

hvor mye kan jeg klokke cpu-en?

har orginal kjøler

6682903[/snapback]

Det kan ingen svare deg på, du må prøve selv :) . Men du er en god del begrenset av stock-kjøleren

6682973[/snapback]

tror du jeg får den opp i 2,3Ghz

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stock-kjøleren som fulgte med min x2 3800+ er elendig, men jeg vet at feks. 4400+ og opp har en form for heatpipe-kjøler som skal være langt bedre

6685499[/snapback]

trodde alle x2 ble levert med heatpipe kjøler, bare at de første ble levert med 2heatpipe kjøler og 70mm vifte mens de nye ble levert med 4heatpipe og 80mm vifte

Lenke til kommentar
Stock-kjøleren som fulgte med min x2 3800+ er elendig, men jeg vet at feks. 4400+ og opp har en form for heatpipe-kjøler som skal være langt bedre

6685499[/snapback]

trodde alle x2 ble levert med heatpipe kjøler, bare at de første ble levert med 2heatpipe kjøler og 70mm vifte mens de nye ble levert med 4heatpipe og 80mm vifte

6687949[/snapback]

Min har ingen heat pipes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...