Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Så langt som jeg gjorde som maks klokk ja, for å komme så langt som jeg gjorde uten artifacts så må man nesten ty til lodding, noe som jeg ikke vil gjøre. Hva er serriøs benching, så langt har jeg trodd at det er det høyeste poengsum som gjelder. Jeg bencher til spillbruk også, men bruker alle det poengsummen som et standard?Jeg tror de fleste poster maks oppnådd poeng i denne tråden her, eller tar jeg feil?

 

For de som sier at jeg kan klokke langt på grunn av jeg tillater artifacts, prøv å klokke like langt, så skal vi se om dere passerer 3dmark testene eller ikke.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er enig i at høyest mulig score er viktigst, og dersom du bruker en uke på optimaliseringer for å hente noen poeng til så er det greit for min del, men jeg personlig føler at artifacts ikke er noe som bør komme fram.

 

men som jeg sa, dette er min mening, og det er tydeligvis flere som ikke mener det, så det er jo et fett.

Lenke til kommentar

Jeg får 5098 poeng Uklokket med et x800XL

 

Men en ting jeg ikke fatter er hvorfor det går som et dass på cpu testene..

Jeg har en 3700+ amd.. 0 og 1 fps omtrent hele tiden.. inklusivt på alle 3dmark fra 03 til 06

 

er det noe galt eller skal det bare være sån? etter det jeg husker gikk disse testene bedre med min gammle 3000+ soket A.. vel og merke ikke mye.. men BEDRE

 

amd 3700+

2gig ram

x800XL

Lenke til kommentar
Jeg bencha en del før og jeg driter i om jeg får artifacts, hehe. For meg så er det høyest score som gjelder. Når jeg bencher mitt 7800gt på maks, så er det en del artifacts. Så lenge kortet takler å komme gjennom hele testen så har alt annet lite å si.

 

Må si meg enig i det!

På mange måter kan man jo sammenlikne dette med ekstrem-klokking av CPU.

Der er det jo også resultatene som teller (Ghz), men de færreste kjører vel 24/7 med slike settings?

Så om det "humper og går" med artifacts, så er det jo poengene som teller til slutt!

Kall det gjerne "juks", men juks er det vel også når man tyner livskiten ut av en CPU med LN-kjøling!?

Det er jo uansett ikke holdbart til daglig bruk, noen av delene.

Lenke til kommentar
Jeg synes alle bør benche med AA og AF på for det er jo penest  :ermm:

 

EDIT: Ironi  :innocent:

6395935[/snapback]

HEHE, er helt enig med samye83 her og skrue m.fl. man bencher for å få høyest mulig score, så lenge man får godkjent scoren på orben så er det meg helt likegyldig hvordan man kom frem til den... (med visse forbehold, det er jo mulig å jukse, men dette blir fort avslørt) Alle mine scores er kjørt på de frekvensene hvor jeg får høyest score, på 7900gten min er dette lenge før jeg får artifacts, på mitt gamle 6600gt var skjermen stort sett rød og svart om en annen... :innocent:

 

@JimRamse: det der derimot er definitivt urettferdig :p Jeg og vil ha ;)

Lenke til kommentar

[/teit ironi]

 

Joda, var fullt klar over det. Ville bare gni det inn, så å si: sjokkerende stor forskjell til de store gutta. Hadde jeg ventet et år eller to ville sikkert noen trodd jeg hadde glemt å si 70K istedenfor 70...

 

Maskinen? Den var grei nok ifjor, med unntak av et skjermkort som var greit nok i 2001. Nå er jeg ingen gamer, men uansett interessant å se hvor vanvittig mye nyere skjermkort bidrar med.

Lenke til kommentar

ikke verst at du klarte å kjøre det i det minste...

 

jeg fikk kun 2250 med 6600gt kortet mitt akkurat nå, men så har jeg kun crappy 512mb minne som F@H akkurat nå stjeler 100mb av. så jeg kommer sterkere tilbake når jeg har fått 2GB ceusial settet mitt! da skal det bli litt klokking også, og mere benching!

 

edit: 4272 på cpu score. hva får dere andre?

Endret av eXa
Lenke til kommentar
jeg fikk 8009.  er det lite?

 

jeg har : Amd athlon x2 3800+

              spinpoint 300gb

               xfx 7900gt

              Asus A8N-SLI Premium

               TwinMOS 1024mb,

6411826[/snapback]

Uklokket er det ganske normalt.

6411916[/snapback]

 

Men holder pc-en dagens krav?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...