Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10831 med single 7900gt

6236191[/snapback]

 

Syk klokk på kjerna... :)

6243072[/snapback]

 

707mhz er uten tvil en bra overklokk, men på 1.55V har jeg da sett bedre(?) :)

 

Btw, jeg hadde forventet over 11k med den klokken? :hmm:

6243103[/snapback]

takker, kjernen min er elendig desverr, på stock spenning gjør den ikke mer enn 525mhz :( 11k kommer, må bare få masket litt mer, hadde bare tid til å kjøre gjennom en gang før jeg måtte springe til båten, kjørte da på 03 frekvenser. Også må du ikke glemme at dette er med en intel d920 så jeg har ganske lav cpu score...

 

Un0kai sitter ikke du med en Mach II for GPU?

6243116[/snapback]

 

den er nok desverre ødelagt, har ikke penger til å kjøpe ny :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et X1900XT som kjører på 570Mhz / 700Mhz Får rett og slett ikke clocket det mer uten at pc'en tryner og klikker mentalt. Har dette Volt Control:

 

VGPU: 1.275 V

MVDDC: 2.102 V

MVDDQ: 2.094 V

VDDCI:1.498 V

 

Er det noen av dere som har samme kortet som kan anbefale meg noe for og få pc'en mere stabil men sammtidig ha den clocket ^^

 

Takk for svar. Er Relativt ny innenfor Clocking av skjermkort.

Lenke til kommentar
Har et X1900XT som kjører på 570Mhz / 700Mhz Får rett og slett ikke clocket det mer uten at pc'en tryner og klikker mentalt. Har dette Volt Control:

 

VGPU: 1.275 V

MVDDC: 2.102 V

MVDDQ: 2.094 V

VDDCI:1.498 V

 

Er det noen av dere som har samme kortet som kan anbefale meg noe for og få pc'en mere stabil men sammtidig ha den clocket ^^

 

Takk for svar. Er Relativt ny innenfor Clocking av skjermkort.

6371973[/snapback]

 

Nå har du driti deg ut! :tease: Stock hastighet er 625/725, så du har underklokka kortet ditt! Bruk ati tool, men det her er ikke rette plassen å spørre om det...

Lenke til kommentar
ikke nødvendigvis, men det kommer ann på mengden sef. dessuten vil de fleste seriøse bencherne her inne si at en test med synlige artifacts ikke er godkjent. målet er å komme høyes mulig uten artifacts.

6394200[/snapback]

Egentlig ikke, det er om å gjøre å få høyest mulig score med "riktige" drivere.

Lenke til kommentar
ikke nødvendigvis, men det kommer ann på mengden sef. dessuten vil de fleste seriøse bencherne her inne si at en test med synlige artifacts ikke er godkjent. målet er å komme høyes mulig uten artifacts.

6394200[/snapback]

 

Alt er lov untatt å forrandre på oppløsning og slikt i selve 3dmark og selvfølgelig godkjente drivere :cool:

Lenke til kommentar

vel det er jo viktig at man har godkjente drivere, men personlig så godtar jeg ikke artifacts selv om jeg får litt av og til nårjeg kjører max bench klokk. har problemer med varme på 7800gt kortet mitt.

 

blir vel til at jeg monterer en vf900 når den kommer hit til lands med blå led. så kjøper ejg en 9500 zalman til cpuen med en gang siden jeg lurer på å skaffe meg en 170 opteron også kanskje varmeproblemet forsvinner. og hvis ikke så lbir det ny kasse for bedre kjøling

Lenke til kommentar
vel det er jo viktig at man har godkjente drivere, men personlig så godtar jeg ikke artifacts selv om jeg får litt av og til nårjeg kjører max bench klokk. har problemer med varme på 7800gt kortet mitt.

 

blir vel til at jeg monterer en vf900 når den kommer hit til lands med blå led. så kjøper ejg en 9500 zalman til cpuen med en gang siden jeg lurer på å skaffe meg en 170 opteron også kanskje varmeproblemet forsvinner. og hvis ikke så lbir det ny kasse for bedre kjøling

6394235[/snapback]

Du snakket om "seriøse benchere", som du skrev det, og da er det bare én ting som gjelder: høyest mulig score. Tror du da de bryr seg om artifacts?! ;)

Lenke til kommentar
Jeg bencha en del før og jeg driter i om jeg får artifacts, hehe. For meg så er det høyest score som gjelder. Når jeg bencher mitt 7800gt på maks, så er det en del artifacts. Så lenge kortet takler å komme gjennom hele testen så har alt annet lite å si.

6394844[/snapback]

derfor du kan klokke korta så langt altså....jeg gikk ut i fra at de mer seriøse bencherne ikke ville ha artifacts selv på max score.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...