Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk et 7800 GT kort av en kompis ( gainward GeForce 7800GT NON-GS) altså ikke golden sample..

Han som hadde det sa det klokka dårlig.. men fy faen det klokker dritbra:P selv på luft.. minnet klar 1240 på luft.. å core klarer bare 472 men det skal jeg fikse med biosmod.. gleder meg til å vannkjøle det å få lodda litt :p

noen som vet hvem som er på 1ste plass med 7800Gt i sli? ( skal prøve å slå han/hun)

edit: kortet klokker mere men da blir det så varmt at det feiler under 3dmark

Endret av AmdTommy
Lenke til kommentar
fikk et 7800 GT kort av en kompis ( gainward GeForce 7800GT NON-GS)  altså ikke golden sample..

Han som hadde det sa det klokka dårlig.. men fy faen det klokker dritbra:P selv på luft.. minnet klar 1240 på luft.. å core klarer bare 472 men det skal jeg fikse med biosmod.. gleder meg til å vannkjøle det å få lodda litt :p

noen som vet hvem som er på 1ste plass med 7800Gt i sli? ( skal prøve å slå han/hun)

5737457[/snapback]

Tror du kommer til å slite med å ta WR. Du bør nok ha noe ekstremkjøling på cpu og syk luft eller vannkjøling på 2stk gpuer som klokker veldig bra :p

edit: og ikke minst syk ram :p

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
fikk et 7800 GT kort av en kompis ( gainward GeForce 7800GT NON-GS)  altså ikke golden sample..

5737457[/snapback]

Tror du kommer til å slite med å ta WR. Du bør nok ha noe ekstremkjøling på cpu og syk luft eller vannkjøling på 2stk gpuer som klokker veldig bra :p

edit: og ikke minst syk ram :p

5747188[/snapback]

snakker om 1ste plass på HW .no da vettu :!:

men trenger fortsatt noen som kan lodde for meg :p ser ut som om jeg må gjøre det selv :p

Endret av AmdTommy
Lenke til kommentar

3dmark05: 10819

Cpu Mark: 6219

HIS X1900XT

Opteron 165 @ 2.4Ghz

OCZ 2GB Platinum Ed

legger ved et bilde :thumbup:

en ting, jeg skal ikke forandre på noen oppløsninger? bare trykke run 3dmark med en gang??

Edit: overklokka til 670/780, fikk jeg, 11369

post-49079-1142458981_thumb.jpg

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Har egentlig slutta å kjøre benchmarks jeg, men siden jeg har nytt skjermkort så poster jeg mitt 3DMark05 resultat her. Brukte 84.21 driveren.

3dmark050df.th.jpg

5783042[/snapback]

Du syntes du måtte skryte litt av ditt nye skjermkort ja? :thumbup:

Hvorfor så lav fart på cpu?

5783078[/snapback]

Han har jo 1,42v så tipper han ikke kan gå lengre pga varmeproblemer.. Only my 2 cents..

Lenke til kommentar
2.66 Ghz er min 24/7 klokk som er 24 timers Prime95 stabil. Kan hende jeg kan kjøre 3DMark05 på 2.8 Ghz med 1.6V ellerno. Gidder bare ikke ;)

Dessuten så er scoren min uten tweaks. Jeg burde da få 12K poeng vel?

5785968[/snapback]

bare for gøy og siden du er så glad i benching om dagen, skulle du satt cpu ned til stock hastighet for og se hvor mye du egentlig tjener på det. tror det er ganske så mye

Lenke til kommentar

nye drivere gir bedre score :)

8035 poeng

cpu @ 2900

gpu @ 475/1250

ram @ 241.7

kan klokke litt til, men gidder ikke fordi windows installen er gammal og treig, og jeg gidder ikke formatere en mnd føre TG, vet aldri ha man kan få der oppe :p

ergo kommer jeg tilbake med oppdatert score etter TG.

btw, glemte skjermbilde :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...