Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

NICE ! men du har nå rimelig rått hardware fra føret av . Hva er stock 3dmark scoren din ?

 

 

Hvis du har klarte å klokke 2500 poeng opp så er jeg rimelig imponert :D har bare klart 1100 selv :p

 

Men det er bare ved skjermkort klokking.

 

Tørr ikke å klokke annet :p

 

 

8650-8700 3dmark har jeg , skal teste senere . Husker ikke helt :p

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du har overklokket *Magnus* ?

 

Alt du har i din datamaskin ?

5384907[/snapback]

 

 

CPU,GPU, og rammen på 3dkorte.. :)

5384919[/snapback]

 

Nice , er det noen som har en cpu overklokkings guide her noe sted ? Slik at man kan lese seg fra å være grønn på cpu overklokking til (hva er motsatt av grønn ?)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
En liten fin off-topic for å ikke starte noe ny thread.

 

Mitt asus 7800gtx kort , så fulgte det med pci-e power connector med 2 utganger til 4 pins . Man skal bare koble til 1 x 4 pin til denne ?

 

Ikke noe mer ?

5384871[/snapback]

jo du må/bør vel putte inn to stk.

5385098[/snapback]

 

 

Omg , jeg har kjørt med 4 pin strøm i pci express stromkontakten til asus kortet.

 

Kan jeg linke strømmen ? Jeg har ikke 1 x 4 pins til overs utenom en som er linket til en vifte.

Lenke til kommentar

jada sku gå greit det, en vifte bruker jo vanligvis under 1 watt.

 

grunnen til at det er to kontakter er vel rett og slett for å fordele lasten på 2 molex kontakter.

 

når det gjelder strøm til de forskjellige delene i en data (spesielt hovedkort, men også skjermkort og andre ting), så er det en uskreven regel at man bør alltid plugge i alle kontakter, selv om det ikke alltid er behov.

 

unntaket er harddisker, da de ikke liker strøm fra både s-ata og molex samtidig ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
jada sku gå greit det, en vifte bruker jo vanligvis under 1 watt.

 

grunnen til at det er to kontakter er vel rett og slett for å fordele lasten på 2 molex kontakter.

 

når det gjelder strøm til de forskjellige delene i en data (spesielt hovedkort, men også skjermkort og andre ting), så er det en uskreven regel at man bør alltid plugge i alle kontakter, selv om det ikke alltid er behov.

 

unntaket er harddisker, da de ikke liker strøm fra både s-ata og molex samtidig ;)

5385146[/snapback]

 

 

Men du tror ikke noe skadeligt har skjedd på kortet ? :cry:

 

 

harddisker kobler jeg enten vanlig 4 pin eller sata strøm :p har alltid gjort det :)

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Hmmm, det kortet ditt bør få litt bedre, pov kortet mitt får litt over 7000 stock, og det er et 7800gt kort.

 

Det er nok 3500+ kortet ditt som bremser ganske mye. Klokk den litt, hvis du klarer, får den til å kjøre på 2.6ghz istedenfor 2.2ghz. Jeg kan love deg at du vil nærme deg 8000 eller over.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Hmmm, det kortet ditt bør få litt bedre, pov kortet mitt får litt over 7000 stock, og det er et 7800gt kort.

 

Det er nok 3500+ kortet ditt som bremser ganske mye. Klokk den litt, hvis du klarer, får den til å kjøre på 2.6ghz istedenfor 2.2ghz. Jeg kan love deg at du vil nærme deg 8000 eller over.

5402048[/snapback]

 

jeg kjører alt stock nå.

jeg har en slik demoverjon av pcmark..har det noen å si.at jeg ikke kommer inn på options osv??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...