Boralis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har laget en post for å legge inn score , og please ikke still masse spørsmål der , Nei det er ikke feil link som ligger der det er bare kaos på linjene akkurat nå , skulle vel være ganske forståelig . Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Straks ferdig med Download nå... forventer vel en 2000+ poeng da Men var testene kjedelige åsså? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har laget en post for å legge inn score , og please ikke still masse spørsmål der , Nei det er ikke feil link som ligger der det er bare kaos på linjene akkurat nå , skulle vel være ganske forståelig . du liker å være først ja Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Straks ferdig med Download nå... forventer vel en 2000+ poeng da Men var testene kjedelige åsså? Ja, jeg likte dem i alle fall ikke. Posten til Snekkern er forresten her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305170 Så vennligst fortsett med score-oppramsing i DEN tråden og ikke her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har laget en post for å legge inn score , og please ikke still masse spørsmål der , Nei det er ikke feil link som ligger der det er bare kaos på linjene akkurat nå , skulle vel være ganske forståelig . du liker å være først ja Det var faktisk tilfeldig , var akkurat inne på futuremark sin side da den ble lagt ut Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvordan er grafikken? Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med at vi går over til en offisiell "post din 3d mark 05 score her" post? Noen som har laget en? Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noe flere mirriors? Går veldig sakte fra de 2 som ble nevnt her i posten. 20 og 28 kb på en 2mbit linje.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvordan er grafikken? Den ene testen (kamp-greier) har veldigt DoomIII-teksturer, altså utvanna plastalina. Den andre (dragesaken) er nokså fin, ikke særlig å påpeke. Samme med tre-testen, selv om stemningen minnet meg litt om WarCraft III. Ikke grafikken altså, men det er en liten Wisp der som flyr rundt omkring Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med at vi går over til en offisiell "post din 3d mark 05 score her" post?Noen som har laget en? Hva med å lese 3 poster oppforbi din egen? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Woohoo, en syntetisk benchmark som ikke sier noe om faktisk ytelse i spill, akkurat det vil trenger Liker det Kyle Bennett sa: Futuremark has kicked off Wednesday with the release of their next synthetic benchmark, 3DMark 2005. Their website was down at the time of posting this, but will surely be back up soon. We hear this new benchmark is so much better that it will tell you exactly what video card you need to buy and exactly how they will perform in every game out through 2007. I hear it looks really cool though! We have declined preview copies and special drivers from NVIDIA and ATI that will give you better scores in this latest measuring stick. Too bad all those engineers have not been spending tons of man hours working on making better drivers for the games you guys actually play instead of using all that money that we spend on video cards to make their benchmark score better. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen som har noe flere mirriors? Går veldig sakte fra de 2 som ble nevnt her i posten. 20 og 28 kb på en 2mbit linje merkelig, jeg har nå 62kb på den andre som ble nevnt med 712 linje......... Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med at vi går over til en offisiell "post din 3d mark 05 score her" post?Noen som har laget en? Hva med å lese 3 poster oppforbi din egen? Beklager... Går litt fort i svingene her... 10 sec etter at refresh knappen er presset, så er det starks 3 nye innlegg Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg fikk 5545, Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ahh julaften, men fytti h.... for en kø. Noen som har en link som ikke koker over?? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Laster ned i 70kbs over bittorrent Har 1,7mbit NGT... Gleder meg til den er ferdig Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Men 03 og 01 hadde vel vesentligt flere tester eller? Nope! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ahhh 23 kb\sec Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg fikk 5545, Uklokket? Han med flest poeng (til nå) fikk 7229 poeng. Og det var med nVidia SLi-system og IntelP EE. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Prøv denne: http://downloads.guru3d.com/3dmark05/ Europa serv 1 får jeg 100KB/s fra. En venn av meg får 250KB/s fra den serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå