Gå til innhold

Lefdal og prisgarantien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alt etter hvem du snakker med på Lefdal..

Kjøpte meg to spill som jeg skulle ha igjen 750,- på, han ene ville ikke gi, fordi jeg måtte dok. porto osv. Han andre ville heller ikke gi, fordi nettsiden var en .com (Var myspaceworld.com) side.

Tredje personen jeg snakket med ga uten å blunke ettersom det var en norsk side.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Hvis du blir fortalt av en selger på Lefdal at de ikke matcher priser mot nettbutikker så be om sjefen deres eller en annen selger. Eieren av Lefdal har sagt i avisene (var Aftenposten eller Dagbladet) at Lefdal såklart matcher prisene til nettbutikker. Hvis en selger sier noe annet så enten vet han ikke bedre, eller så juger han, begge deler er uakseptabelt.

Øystein

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg lurte og litt på dette da jeg skal kjøpe en k700i og leter etter billigste pris. Både Elkjøp og Lefdal sier de skal være billigst, men man finner jo billigere pris i mange nettbutikker.

Kan man møte opp hos lefdal eller elkjøp med en utskrift fra feks komplett.no og så få telefonen billigere?

Lenke til kommentar
jeg lurte og litt på dette da jeg skal kjøpe en k700i og leter etter billigste pris. Både Elkjøp og Lefdal sier de skal være billigst, men man finner jo billigere pris i mange nettbutikker.

Kan man møte opp hos lefdal eller elkjøp med en utskrift fra feks komplett.no og så få telefonen billigere?

ja, det kan man.

men kjøper du lefdal så husk å spør først, og så kjøper du mobilen for normal lefdal-pris. Deretter viser du prisen som var billigere og får 150% prisgaranti.

Viser du den billigere prisen før du kjøper den kan det hende at de bare setter ned prisen, så får du bare 100% og ikke 150%.

Lenke til kommentar

Sjølv om elkjøp og lefdal er " same kjede" så er ikkje prisgarantien deira den same.

Så kva elkjøps prisgaranti inneheld speler ingen rolle for lefdals prisgaranti, dermed har ikkj elkjøps prisgaranti noko relevans for denne trådens topic.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...