mirene Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg har lest og hørt at "Barton" prosessorene,er lette å overklokke. Jeg vurderer å kjøpe en XP3200 prosessor. Og ny RAM. Spørsmålene er disse : hvilken type/merke RAM bør jeg kjøpe ? (skal kjøpe 1024MB) Jeg har Et MSI KT-6 DELTA hovedkort Og er det risikofylt for hardisker,å overklokke CPU/RAM ? Jeg har 12 hardisker,og ønsker ikke noen HD krasj PGA overklokking. Takker på forhånd for alle svar. Endret 29. september 2004 av mirene Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm, ikke det att jeg er den mest proffe overklokker. Men Twinmos m/winbond er jo bra å overklokke Har aldri opplevd noen med hardisk kræsj under oc.. Eneste må vell være varmen da:p Du hadde endel hardisker. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg vet ikke om KT600 har en fungerende AGP/PCI lock (KT880 har ihvertfall det). Om den har det er det bare å klokke i vei, men om den ikke har det vil jeg råde deg til å ligge langt unna klokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå