PixelImp Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har akkurat satt inn ett saphire radeon x800pro vivo, og en ny ram brikke på 512mb. etter at jeg satt in de kjørte jeg 3dmark03, det låste seg mellom hver Game test. jeg tenkte det bare skulle en reinstall til og brydde ikke meg mer med det. så kjørte jeg bfvietnam, alt på maks seff, der fikk jeg blå skjerm etter noen ett minutt eller.no IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x00000000A (eller.no, var iallefall A på slutten). Er det kanskje ram brikkene som ikke matcher skikkelig, eller kan det være noe galt med skjermkortet ? takk ... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) det du gjør er at du formater pcen instaler osv lykke til Endret 29. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL er ofte relatert til minnefeil som du sier. Det kan også være driverkonflikter/problemer. Jeg ville nok fjernet skjermkort driverne og reinstallert dem først og fremst og så eventuelt tatt en minnetest. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvis du også sier hva du hadde fra før (hk, eventuelt hva slags minne du har fra før), så hjelper det litt. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 det viser seg å være falsk alarm, neste gang jeg bootet så funket 3dmark03 helt fint, og jeg spilte bfvietnam en stund sier ifra og kommer med mer specs vist det skjer igjen, stigfjel Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 sier ifra og kommer med mer specs vist det skjer igjen, stigfjel Den er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå