chil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Altså jeg har en engelsk versjon av OFFIC xp ikke spørr meg hvorfor jeg fikk engelsk med Pcn. Mulig ikke Norsk var kommer da. Anyway Det finnes ikke stavekontroll på Norsk i denne versjonen Trenger følgende fil : mssp3.NO.dll og mssp232.dll(hvis jeg ikke tar feil) Kunne noen vært så snill å sende meg den fila? Hadde virkelig redda dagen min. Har en innlevering å sliter endel for å si det sånn. Blir ikke noe bedre av alle mine stave feil. takk så mye Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Såvidt meg bekjent står det i lisensen at det ikke er lov å dele disse filene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 sim: det er fult lovlig å spørre om det spørsmålet. står ikke noe i reglene om at å spørre om sånne ting ikke er lov. har spør ganske enkelt om det er noen som har stavekontrollen til office på Norsk, ikke verre enn det. chil: joda jeg har filene du trenger for å få norsk stavekontroll i Engelsk office, men det blir litt vanskelig da det hverken står om du har msn eller mail adresse. hvis du får opp det så får vi se hva vi kan få til. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm, hvor skrev jeg at han ikke hadde lov til å stille det spørsmålet ? Jeg sier bare at såvidt meg bekjent, så tillater ikke Microsoft at man deler disse filene med hverandre. En fordel å lese innlegget mitt skikkelig før du "hakker" på meg/det. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Anbefaler at du lærer deg å stave selv, i stedet for å ha pcen til å gjøre jobben for deg. Det var ikke direkte ment mot deg, men alle som misbruker stavekontroll. Den funksjonen eksisterer for å luke ut skrivefeiler, ikke for at man skal slippe å lære seg å stave. Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 takk så mye for tilbakemeldingene Dum som jeg er glemte jeg selvsagt å legge ut mail adressen min den er [email protected] takk så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå