Anterialis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har en bærbar pc, som på dockingstasjon har fire usb utganger. Kan jeg koble til fire usb hubber på disse fire hub utgangene uten fare? Hvor går grensa? Ikke at jeg har planer om det, men går det an å koble usb-hub inpå en annen usb-hub? Hva kan skje da? Er det noen forskjell om jeg kjører usb-hubben på egen strøm, eller bare rett i pc'en? På forhånd takk Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 i usb kan du koble til 127 enheter på samme usb Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fant dette på USB.org: Q6: How many USB peripherals can I connect at once?A6: Technically, you can connect up to 127 individual USB peripherals at one time. Due to the fact that some devices reserve USB bandwidth, the practical maximum of devices is less than the theoretical maximum. However, PCI-USB add-in cards provide an independent USB bus to which even more peripherals can be connected. top 123 enheter er en teoretisk begrensning, usb er mer begrenset av båndbredde og hvor mye strøm usb porten kan levere. Du får nok koblet til flere enheter hvis du bruker hubber med egen strømforsyning. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er det noen forskjell om jeg kjører usb-hubben på egen strøm, eller bare rett i pc'en? En usb-port leverer et par volt/500mA... skal du koble til noe på usb som trekker mer en det, må du ha eksrta strømforsyning.. det sto det ivertfall på den usb-hubben eg kjøpte forleden... skal du ha mange ting tilkoblet, er det sikkert lurt å bruke ekstern power.. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ifølge ting jeg har fått vite av Microsoft utviklere så er maximum limit'en 255 usb enheter under Windows. Husk at en hub er en usb enhet selv og teller med i 255 begrensningen. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja jeg bruker extern power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå