j0k3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Skal du ha enduro/cross i 125cc klassen, så ikke vurder noe annet enn KTM EXC Den er bare syyyyyyyk!!!! En kammerat av meg har den. Han har satt på effektanlegg (FMF) og da er det fuckins 40HK! Jeg har kjørt den MANGE ganger, og det er helt sykt! Går rett opp på hjulet i 3 gir.. Og lyden.. SHIIIIITT!!! Huff! blir redd av tanken på hvor syk den sykkelen er.. JA, veit den koster 65 000,- Men du får dem brukt, og da snakker vi 40-50 for en 2004 modell KTM POWER!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 KTM er nok ikke de eneste enduro-syklene man kan få 40HK++ i. Finnes tonnevis av trimdilldall til Husqvarna også f.eks. Til DT125R får man tilogmed trimsylinder (160ccm) og effektanlegg. Tror man får boyesen reeds også. (Vet ikke hvor mye effekt man får med dette men.) Uansett er DTR-en ganske tung da. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 KTM er nok ikke de eneste enduro-syklene man kan få 40HK++ i. Finnes tonnevis av trimdilldall til Husqvarna også f.eks. Til DT125R får man tilogmed trimsylinder (160ccm) og effektanlegg. Tror man får boyesen reeds også. (Vet ikke hvor mye effekt man får med dette men.) Uansett er DTR-en ganske tung da. Får alt det der til KTM også, + masse mer... Boysen innsug, reeds, 180 sylinder, eff.anlegg og masse mer KTM POWER!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 WR'enn er lettere også enn KTM'en. Trodde forresten WR'en hadde ca. 40HK originalt. Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 tja ktm exc har 35hk uplombert og husqvarna wr har 42hk og husqvarna er forresten de som eier enduro greiene, de som vinner mest og med best girkasse visstnok.... ktm er ikke SÅ rått det er 7hk forskjell i uplombert tilstand...... du får også husqvarna wr125 ut fra butikk med sm kit for samme pris eller 1000kr mer elns så wr er billigere enn exc hvis du skal ha sm gjett hva jeg skal bytte til Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har nettopp kjørt 750km for en kamerat for å kjøpe en Honda CR125 registrert med hvite skilt. Men tror den er kraftig plombert. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Har nettopp kjørt 750km for en kamerat for å kjøpe en Honda CR125 registrert med hvite skilt. Men tror den er kraftig plombert. Såpass ja,håper at turen er verdt det da. Langt å kjøre Hvor kommer forresten KTM fra? Hvor mye koster SM dekk og felger(Gull fargede seff.) til min Husqvarna WRE? Tusen takk! Endret 26. oktober 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ingen som vet hvor mye SuperMotard felger (Gullfargede) og dekk koster til min Husqvarna WRE? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jjajajaj slutt å skryt.. Har nu en blod trimma Suzuki TSX og en Yamaha DT50 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jjajajaj slutt å skryt.. Har nu en blod trimma Suzuki TSX og en Yamaha DT50 Skryt? Det var ett spørsmål, ikke skryt. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jjajajaj slutt å skryt.. Har nu en blod trimma Suzuki TSX og en Yamaha DT50 Skryt? Det var ett spørsmål, ikke skryt. mente skrytinga om KTM o.s.v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå