Bad_Mojo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Heisann... Jeg har nylig fått meg en XGA projektor i stua. Før har jeg brukt min XBOX på TV'en via Scart RGB. Så for å kjøre Xbox'en på projektoren, så må jeg enten kjøre composit med analog lyd eller kjøpe meg en ny ledning. Da enten S-video eller HDTV pack'en til Xbox. Problemet er at projektoren ikke har component inn. Kan jeg kjøpe meg en Component til VGA adapter å kjøre rett i projektoren? Eventulet, kan jeg kjøpre Component til Vga, så inn i PC'en, kjøre Descaler og ut 1024x768 via VGA til projektoren. takker..... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Heisann... Jeg har nylig fått meg en XGA projektor i stua. Før har jeg brukt min XBOX på TV'en via Scart RGB. Så for å kjøre Xbox'en på projektoren, så må jeg enten kjøre composit med analog lyd eller kjøpe meg en ny ledning. Da enten S-video eller HDTV pack'en til Xbox. Problemet er at projektoren ikke har component inn. Kan jeg kjøpe meg en Component til VGA adapter å kjøre rett i projektoren? Eventulet, kan jeg kjøpre Component til Vga, så inn i PC'en, kjøre Descaler og ut 1024x768 via VGA til projektoren. takker..... Tror jeg ville ha krøssposta denne posten på et hjemmekinoforum for å få et vettugt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå