Gå til innhold

Componet til VGA adapter? HDTV fra XBOX på projekt

Bad_Mojo

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg har nylig fått meg en XGA projektor i stua. Før har jeg brukt min XBOX på TV'en via Scart RGB.

Så for å kjøre Xbox'en på projektoren, så må jeg enten kjøre composit med analog lyd :( eller kjøpe meg en ny ledning. Da enten S-video eller HDTV pack'en til Xbox.

Problemet er at projektoren ikke har component inn. Kan jeg kjøpe meg en Component til VGA adapter å kjøre rett i projektoren?

Eventulet, kan jeg kjøpre Component til Vga, så inn i PC'en, kjøre Descaler og ut 1024x768 via VGA til projektoren.

takker.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann...

Jeg har nylig fått meg en XGA projektor i stua. Før har jeg brukt min XBOX på TV'en via Scart RGB.

Så for å kjøre Xbox'en på projektoren, så må jeg enten kjøre composit med analog lyd :( eller kjøpe meg en ny ledning. Da enten S-video eller HDTV pack'en til Xbox.

Problemet er at projektoren ikke har component inn. Kan jeg kjøpe meg en Component til VGA adapter å kjøre rett i projektoren?

Eventulet, kan jeg kjøpre Component til Vga, så inn i PC'en, kjøre Descaler og ut 1024x768 via VGA til projektoren.

takker.....

Tror jeg ville ha krøssposta denne posten på et hjemmekinoforum for å få et vettugt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...