Sire Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har en Pentim III 933 Mhz gående som server. På prosessoren sitter en sort firkantet (sikkert original) kjøleribbe. På denne sitter en liten vifte som hviner ganske mye. Vil det gå greit å skru av denne og montere en 19 db 80 mm Pabstvifte i stedet? (må knote litt for å få det til å passe). Eller vil det bli for dårlig kjøling? Et annet aspekt er at når jeg demonterte en kabinettvifte på HK så nektet maskinen å boote. (fikk beskjed i oppstart at vifte var koblet fra.) Må jeg kjøpe vifte som har 3 poler da kanksje? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 med kjøleren skulle det gå greit om du får "knota det til" stort sett alle vifter kommer med 3 pins kontakt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Og hvis du trenger en vifte med 2 pins, så har jeg det.............just in case.......:-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 den meldingen kan du sikkert skru av i BIOS.. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Satte inn en Papst 12 db. Fy flate for en forskjell. Endret 1. oktober 2004 av Sire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå