eivindaa Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Noen som har et bra forslag til hva jeg kan lage en hjemmeside om? [ Denne Melding var redigert av: eivindaa på 2002-05-13 15:30 ] Lenke til kommentar
eivindaa Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Ja, men hva innen data? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Det må jo være noe du kan noe om eller ønsker å lære om... Det kan jo ikke vi vite. Hvis jeg foreslår at du lager en hjemmeside om "elektromigrasjon i PDA'er om 10 år", så hjelper ikke det deg så mye Lenke til kommentar
eivindaa Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Hvis jeg begynner på noe med html, php, java og så videre... Har dere noen tips (det skal være en side som kan lære andre folk)? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 14:38, eivindaa skrev:Hvis jeg begynner på noe med html, php, java og så videre... Har dere noen tips (det skal være en side som kan lære andre folk)? nå virker jeg sikker utrolig negativ, men er det noe poeng i å lage enda en side om "hvordan lære html" osv? Det finnes mer enn nok av slike sider på internett. Skal du bidra med noe så lag en side du føler at det ikke er noe særlig mye bra om fra før. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Å lage en side om seg selv er alltid hyggelig for venner som er på internett.. Lenke til kommentar
eivindaa Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 17:02, SirHartge skrev:Å lage en side om seg selv er alltid hyggelig for venner som er på internett.. Ja, for venner kansje. Men jeg vil ha noe som ALLE kan ha nytte av og synes er interressant (ikke absolutt alle da). En side der folk kan diskutere ting i et forum, og mye rart! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Du må skrive om noe du er interessert i da, Men jeg tror det finnees siter for det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå