GRendal Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg får ta den med til en databutikk i morgen. FAEN ASS Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Om du har en windows xp cd liggende kan dette funke: 1. Gå inn i biosen og sett cd/dvd driv som første boot 2. Start opp maskinen med xp i cd drev 3. Når du får opp alternativet for recovery console, start den 4. Skriv fixmbr og start på nytt 5. Sett bios til default 6. Start maskina på nytt Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 alt er ordnet! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 alt i orden, glemte bare å sette i en kontakt! takk alle sammen! Seriøst?!! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) alt er ordnet! Veldig dumt å slette første innlegget sitt, er da UMULIG for andre å lære av det! Er eller av å til interensangt å lese, så i fremtiden ikke slett Endret 5. oktober 2004 av Cloud Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ok lover ;9 Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Fant denne tråden ved et føkkings goolgesøk. Kunne hatt godt av å lese den for flere timer siden. Du, GRendal, er en helvetes idiot som sletter topic og egne innlegg. Sånn i tilfelle du leser dette. Edit: Forøvrig ingen løsning på mitt eget problem; kommer til å gå gjennom forslag her nå. Se forøvrig http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=380704 for min egen tråd om problemet. Endret 19. februar 2005 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er en gammel tråd med meningsløst emnefelt og førsteinnlegg, så jeg stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg