Gå til innhold

Frustrerende Nokia HF!

Werable

Anbefalte innlegg

Må bare dele min frustrasjon over Nokia's Handsfree til mobiler som f.eks. 6610, 7210 og 7250.

Har selv en 7250 og blir like forbanna hver gang koblingen mellom HF'en og mobilel "faller" av.

Liker å høre på radio, og da er det jo kjekt med en mobil som støtter dette, men tingen er at hvis jeg har telefonen liggende i lommen faller koblingen hele tiden av!!!

Elendig patent av Nokia!!! :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nokia har hatt problemer med det, faren min har hatt Nokia 7250, 6220 & 6230 og det samme har skjedd med ham, han gikk til nokia kundeservice og klaget, men han fikk bare vite at meningen var at man ikke skull bruke alle kreftene sine på å ta ut kontakten. IDIOTISK! :wallbash:

det er an av grunnene til at jeg aldri har hatt eller har villet ha nokia!

Lenke til kommentar
Må bare dele min frustrasjon over Nokia's Handsfree til mobiler som f.eks. 6610, 7210 og 7250.

Har selv en 7250 og blir like forbanna hver gang koblingen mellom HF'en og mobilel "faller" av.

Liker å høre på radio, og da er det jo kjekt med en mobil som støtter dette, men tingen er at hvis jeg har telefonen liggende i lommen faller koblingen hele tiden av!!!

Elendig patent av Nokia!!! :mad:

På de siste typene 6230 er headsettet designet litt anerledes. dvs. pluggen inn i telefonen går ikke ut til høre sånn som de gamle, men rett ut. Samtidig har pluggen blitt noe smalere, og sitter bedre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...