Nissen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Finnes det et bra hovedkort der ute som er i stand til å kjøre 2stk IDE-disker i RAID og som det i tillegg er mulig å kople SATA disker til? Har planer om å oppgradere hele systemet, men vil ikke ta affære med det fine RAID-systemet jeg allerede har på maskinen min. Diskene jeg har: 2stk WD 120GB 8MB Cache Mvh Nissen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) hva har du planer om å oppgradere til da? et amd 64 hk av typen msi k8n neo platinum har støtte for 4 s-ata og 4 p-ata, og du kan raide alle sammen om hverandre som du selv ønsker Endret 29. september 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) MSI K8N Neo Platinum Edition har da virkelig bare S-ATA-raid? EDIT: Står da virkelig ingenting om IDE-raid her? Endret 29. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Ganske sikker på at alle kort med NF3-250Gb chipset kan bruke IDE RAID. Det er brikkesettet som tar seg av dette, ikke en ekstern kontroller som før. Endret 29. september 2004 av Pennywise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå