Doc_Chronic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har nå fått meg en ny pc som fattern kjøpte gjennom hjemme-pc ordningen på jobben. Pentium 4 3,2ghz 350w strømforsyning 1536 ettellerannet RAM ATI radeon x800xt 256mb 2x 250gb harddisker. Men så kommer problemet pc'n fryser seg HELE veien når jeg prøver å overføre store filer i nettverket fra den gammle pc'n. Og da mener jeg at bildet fryser seg, jeg kan ikke røre på musa eller trykke ctrl-alt-del. Det har og forekommt at den bare rebooter av seg selv. Jeg kjørte 3dmark 03 på pc'n og det klarte den uten problem! score: 12000 Kan nettverkskortet vær defekt? Det er btw innebyggd i hovedkortet og heter: ADMtek an983 10/100 mbps PCI adapter. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hørtes ikke ut som verdens største problem Prøv med et annet nettverkskort da, sikkert IRQ konflikt eller noe. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hørtes ikke ut som verdens største problem Prøv med et annet nettverkskort da, sikkert IRQ konflikt eller noe. Jeg koblet ut ALT som har med nettverkskortet i bios. Men når den står og "idler" i xp så låser den seg etter hvert. Jeg kan spille spill uten problemer. Men når den er i xp så bare låser den seg! Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå