Gå til innhold

Hvor mye ram trenger jeg for å spille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

256 holder bruker du winxp og/eller sdram kunne det sikkert vært fint med 256-512 men som jeg sa 256 holder fint til de spilla....vil ikke merke noen forskjell tror jeg om du hadde hatt 512...kanskje litt men ikke noe irriterende merkbart

Lenke til kommentar

Mener att du aldri får nok ram, så jeg hadde stykka pc'en med 512 meg med en gang. Da slipper du dessuten å ta en slot med en stuslete 256 meg brikke.

Ram prisene er ikke avskrekkende, så jeg skjønner ikke att folk kjøper ny pc med kun 256 meg...

Skal du kun spille på pc'en? Hva om du får lyst til å høre på musikk samtidig som du spiller noe?

Lenke til kommentar

Men husk at hvis dere tenker på større mengder ram 512+++ og kjører Wndows 959898 SEME så vil windows krasje noe inni h..... har nettopp gått til inkjøp av litt mere ram, og alt fra startmenyer til explorer crashet fulstendig under 98me. disse OS støtter ikke mere enn 512, Kjører 1 GB ram under 2000 Pro og det fungerer GLIMRENDE

[ Denne Melding var redigert av: Malkier på 2002-05-13 19:13 ]

Lenke til kommentar

har 256 mb ram og winxp pro - 256 holder i lange rekker. en venn av meg har samme os men 128 mb ram, hannes pc fungerer også utmerket - den var faktisk bedre i spill og slikt når jeg hadde gf2mx200.

jeg mener 128 er minimum, 256 anbefalt og mere alltid bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

er jo mest loading det går med i i spill som CS og slikt. (mapchanges og slikt)

har selv 128 og spiller CS helt greit. går bare seint med mapchange:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-14 07:56, siDDIs skrev:

så tunge programmer som eg bruker så har eg sjeldent greid å fylle opp 512mb ram

Eg har greid det med Photoshop, 3dsmax og Unrealed (mange 1024x1024 og 512x512 texturer)

kommer jo ann på det da . bruker selv 3dsmax og photoshop samtidig, og må innrømme at 512 er på kanten med kompliserte obj og tunge texture maps.

Det hender ofte at jeg dropper ut av programmen pga lite ram :/. Takk gud for autosave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...