mr_skutle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har en bærbar med SPDIF-utgang, hvor får jeg tak i kabel til denne? Altså lignende jack i ene enden og phono i andre enden. Eller pleier dere bare å bruke vanlig videokamerakabel? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Bruk hva du vil av kabel - verken "kvalitet" eller pris vil påvirke lydkvaliteten. Sjekk clas ohlson, elkjøp, hva du nå enn måtte ha i nærheten der du bor... råder deg til å kjøpe den billigste kabelen du finner. Men, kan nok hende du må kjøpe en kabel med rca (phono) kontakter i begge endene, pluss en rca-til-minijack adapter. Kabler som allerede har phono i ene enden og rca i den andre enden er ikke helt standard. Lenke til kommentar
nugi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Jeg slet en del med dette, men fikk hjelp her på forumet for en stund siden. Det du trenger er følgende: En kabel med en minijack i ene enden og tre plugger i andre enden (rød, hvit og gul). Minijacken har da tre ledere (tre streker på kontakten). Den gule kontakten leder spdif-signalet og du plugger da denne i forsterkeren din. Voila! Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hvis du skal bruke den til 1557en din trenger du denne kabelen (Optisk fiberkabel for enheter med 3,5 mm kontakt, f.eks. bærbar minidisc, walkman etc. Lengde 1,5 m). Jeg har samme pc og kabel, funker utmerket. Du trenger selvfølgelig også en forsterker med optisk inngang. edit:leif Endret 3. oktober 2004 av guruthos Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Er det optisk utgang på 1557? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jepp, hvis du ser inn i utgangen du plugger headsett e.l. inn skal det lyse der .. Er kombinert analog stereo og digital optisk utgang Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Denne hører inn under lydkort kategorien. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå