ivarhoff Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skal ha prøveskilter på en Golf 3, som står registrert på min mor. Hva trenger jeg å ha med på Biltilsynet for å få ut prøveskilter? Vognkort og egen legitimasjon sikkert, men trenger jeg fullmakt fra eier? Hva koster det for et døgn? Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hva trenger jeg å ha med på Biltilsynet for å få ut prøveskilter? Det holdt med personnummer på den som prøveskiltene skal registreres på fant jeg ut, men vet fortsatt ikke prisen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Du trenger en grunn også. Edit: Typisk prøvekjøring eller flytting av bil osv. Ikke sikkert du får skilter hvis du sier at du skal ut og spane på jentene. Endret 29. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 trenger ikke vognkort.. er bare å si navnet ditt, åssen type bil det er og hvor du skal kjøre.. koster 175 pr dag hviss jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) koster 175 pr dag hviss jeg ikke husker feil... Kjøpte prøveskilt for en dag nå. 275 kr!!! Er det mulig??? Endret 29. september 2004 av ivarhoff Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gikk opp rundt 100kr i sommer. Det samme gjelder omtrent alle satsene til biltilsynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå