LiTe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 I windows xp kan man under polecyer/computer configuration/administrative templates/system/user profiles sette en value som gjør at administratorer automatisk blir addet til alle profilene. Nå sitter jeg med en w2k server, og mener at dette skulle være mulig hær også, men finner ikke ut hvordan. Noen som vet hvordan man får administrator automatisk i profilene som blir generert på windows 2000 server? Roaming profiles virker helt fint, men når man skal inn å slette/endre profiler er det mye enklere hvis administrator blir automatisk lagt til... Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Løste problemet selv ved å installere sp4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 har w2k server installert her, har også roaming profile, men admin blir ikke lagt til automatisk i profilene, gjorde du en innstilling eller noe?? jeg har pleid å kjøre ett script som tar seg av rettighetene, men det er mye bedre hvis den gjør det selv... Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har w2k server installert her, har også roaming profile, men admin blir ikke lagt til automatisk i profilene, gjorde du en innstilling eller noe?? jeg har pleid å kjøre ett script som tar seg av rettighetene, men det er mye bedre hvis den gjør det selv... Har du service pack 4 installet? Problemet mitt var at det bare var SP1 på serveren, og dette ble ikke rettet for etter servicepac 4. Se denne linken, og gi tilbakemelding på om det virker for deg http://support.microsoft.com/default.aspx?...%3BJA%3Bq222043 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg har sp4, men den vil fortsatt ikke gi meg tilgang men det går jo greit med det scriptet da, det er bare det at administrator blir eier av mappene, og det går da ikke med quote.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå