Hikkon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei Har en Mobile Intel® Pentium® 4 - M CPU 2.20GHz prosessor, men når jeg kjører Sisoftware Sandra så står det at hastigheten er 1.20GHz er dette normalt? Dette er på en Tundra lapptopp jeg kjøpte for ca et år siden, syns alltid den har vært litt treig. Tips? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei det er antagelig noe som heter speedstep inni bildet her.. har du Xp så vil den justere CPU speeden mellom 1.2 og 2.2 når du trenger det. f.eks i spill og tunge programmer.. har du windows 2000 må du hente ett speedstep kontroller program fra hjemmesia til tunra tenker jeg. Jeg har selv en compaq 2.0ghz så jeg regner med at det er det samme. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er ikke en slags strømsparingsfunksjon da?? Slik at når den ikke trenger mye kraft så slår den ned på halv fart. Prøv å kjør f.eks Prime95 mens du åpner CPU-Z og ser hva farten blir da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå