Evju Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg får ikke kjørt Celeron-prosessoren min på mer enn 667 MHz, selv om det er en 1 GHz prosessor! Jeg får en infernalsk pipelyd når jeg prøver å starte den opp, og av og til åpner den også BIOSen med beskjed om at jeg må sette den ned... Hva er galt? Og hva kan jeg gjøre for å reparere det? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje du må hente en bios upgrade på hovedkortes sin hjemmeside. Det kan løse noen problem. Har du kjøpt hovedkort og cpu samtidig? står det at hovedkortet støtter cpuen så skal det ikke være noe problem egentlig. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 I følge ASUS CPU-support så skal den støtte celeron opp til 1,1 GHz, med den bios-versjonen jeg har nå... Lenke til kommentar
Evju Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Ingen som har noen andre tips? Litt trist å kjøre på 2/3 av full kapasitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå