Gå til innhold

TV2 vs. NRK

Hva foretrekker du best, NRK eller TV2?  

98 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du best, NRK eller TV2?

• NRK
      38
    • TV2
      54
    • Ingen av disse
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Ser oftere på TV2 enn NRK, men må legge til at filmene de sender på NRK2 pleier å være bedre enn de de sender på TV2.

I tillegg er fotballen på TV2, og da blir det dessverre til å høre på søppelkommentatorene til TV2 :thumbdown:

er fotball kommentatorene på TV2 så elendige da? :p

Lenke til kommentar
Synes NRK2 er best!! NRK1 blir mest for de litt oppi årene, føler eg.

:yes: Det synes jeg og, de har mye flere programmer for de "spesielt interreserte"! Jeg er stor tilhenger av bl.a Metall Blander og Svisj Metall. Pluss at de sendte South Park en stund tilbake.

Men av NRK1 og TV2, humm, TV2 har flere morsomme komedier (f.eks Friends, That 70's Show og Malcolm in the Middle), mens NRK er bedre på dokumentarer, F.Eks. Norsk Rocks Historie som går på søndager for tiden, det er bra :thumbup:

Edit: Ja, TV2 komentatorene er så dårlige, NRK gutta er mye bedre!

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

NRK sender filmer nesten hver kveld, og ofte er det ganske kule filmer. På Søndag gikk Enemy Of The State, og det jeg merket som var utrolig deilig med å se film på NRk var å slippe 5 minutter lange reklamepauser eller Aktuelt og været.

TV2 sender en del kulere serier (jeg ser altså ikke på Sopranos). De har Malcom in the middle, Friends, 24 og de hadde Futurama. Nyhetene på TV2 danker ut NRK også.

Lenke til kommentar
Nyhetene på TV2 danker ut NRK også.

Nyhetene på TV2 er nok ikke noe å snakke om.

NRK har mye mer stoff om de sakene de tar opp, helt enkelt for de har mer tid å rutte med. TV2 velger å ta opp grobunnen i hver sak, å så bable seg videre til sporten. Det blir for dumt etter min mening.

Gidd å se NRK nyhetene sammen med TV2 nyhetene en gang, du vil merke en stor forskjell, selv om TV2 folka er yngre og kanskje bedre å se på.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke om nettverkspillet jeg er men i men jeg er med i ett som er lovlig, og som tv2 har klaga på.

De skulle intervjue en som er medlem i dette.

Og de intervjuet han ja,,, men de klipte og limte AKKURAT som det passa de, så utfallet blei noe helt annet.

Neste gang ville de intervjue en til. Ja greit sa han, men ikke hvis dere klipper og limer.

nei,,, da ville de ikke intervjue han lenger.

Ganske uproffesjonelt.

Lenke til kommentar

tv2 er egntlig det beste som har skjed norge , hadde ikke vært for at nrk hadde fått konkuranes så hadde nrk enda vært på 80 tallet med underholdning .

men nrk har masse bra og se på , ikke det at jeg ser noe på tv for tiden , bare ser film og serier som jeg laster ned :p

Lenke til kommentar

TV2 har gjort TV i norge bedre, men NRK ligger fremfor TV2 framdeles.

NRK har/har hatt program som: Sopranos, Team Antonsen, Boretslaget osb. Program som er kvalitet, og mange som er norsk produserte.

TV2 har program som; That 70s show, Friends, Kongen av Queens, kjetil & Kjartan show +++.

Men NRK er best fordi har program og serier av bedre kvalitet + at fotball alltid er bedre på NRK enn på TV2 :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...