Rob3rt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) God Morgen! Er på utkikk etter en tastatur&Mus, trådløs, som klarer rekkevidder på 3 - 5 meter. Jeg kikker litt rundt på nettbutikker, men ser at de fleste er 1.8 meter, eller så står det ikke noe i det hele tatt. Fordi de som koster over 1k er uaktuelle.. Etterlyser tips / erfaringer? Endret 29. september 2004 av Robkvi Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Du må nok gå litt over 1k hvis du skal ha 5m Logitech til 1095,- Er ikke 100% sikker på om dette tar 5m men.. Endret 29. september 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hmm, 1k grensen for mus/tastatur er en smertefull grense... Men kanskje jeg kryper til korset... Dette settet bruker jo bluetooth, og det klarer vel lett 5 meter?? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 BTW, Hvis noen av de billige settene, har lang kabel fra maskin til basen, kan det gå. Men dette blir ikke opplyst i noen spesifikasjoner, noen som vet om noen som har lange kabler? Eller kan jeg eventuelt bruke en USB forlengerkabel ? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Mad bluetooth kan man få rekkevidde på vertfall opp til 10 meter. Har selv testet med mitt desktop mx bluetooth. Men om en får dinova til rett over 1000 lappen, er det ikke noe spesielt vanskelig valg med mindre mangel på penger da. Edit: Skriveleif Endret 30. september 2004 av Svedda Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Var ekstreme prisforskjeller på Dinovo! Se i prisguiden, IT-Butikken er jo 700 kroner billigere enn den nest-billigste.. om dette stemmer da...: Se her Endret 30. september 2004 av Robkvi Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har nå bestilt DiNovo fra PSData.. Det svir nok på kontoen, men får håpe jeg blir fornøyd med det.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal hente det om en time, passet godt at jeg fikk det på lønningsdagen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Den til 1077 kr er utgaven beregnet for bærbare PC'er... Lurer på om det er noen store forskjeller på settene bortsett fra prisen... Men men, diNovo er sinnsykt behagelig, anbefales Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Den bærbare utgaven bruker ikke bluetooth, og kommer ikke med MX900 musa til Logitech, bare en eller annen kokkelimunke mus. Men praktisk å kunne gjemme dongelen inni musa da... Men er det noen som har erfaring erfaring med denne bærbar versjonen? Vil gjerne vite litt om rekkevidde, og om det er like bra som bluetooth versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå