- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har nå søkt google, og sett på download.com, men finner des. ikke noe. Det jeg er ute er et program som rett og slett konverterer .bat-filer til .exe-filer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg tror ikke det er sannsynlig at det finnes noe slikt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 hehe...du skjønner, jeg har hatt det før se, fant det på download.com, men kommer ikke tilbake til det samme programmet... ...men jeg 100% sikker på at finnes... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En kjapp Google ga meg denne, du får se om den funker. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ahh den klassiske bat2exe. Vi brukte den i DOS-dagene for å få spillstarteren til å se litt mer 'hacker' ut (hax0r var ikke oppfunnet enda). Jeg tror output var en .com-fil og ikke en .exe, selv om programmet het bat2exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå