Desdichado Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ang. 3DMark05, så kjøper man for det første ikke kort for å score bra i an sånn test, man kjøper skjermkort for å spille med. Og det er akkurat her du skyter skivebom. Se bare på alle de resultatene som ligger på madOnions sine sider. Selvfølgelig kjøper folk det råeste av det råe nettop med tanke på å være den tøffeste kisen i blokka. Det er en hobby, på lik linje med fluefiske. Jeg kjøpte akkurat en stang til fem tusen, trengte jeg den? Vel, jeg kaster rimelig bra med den i forhold til noe skit til tusen lappen. Samtidig så ser den unektlig konge ut da. Det koster å være kar, og mange liker å vise det. Sånn har det alltid vært og slik kommer det til å fortsette å være. Enten vi vil eller ikke. Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hva skal vi med mere ytelse nå ?bør ikke dx 10 spillene komme først.. Vel jeg har ingen problemer med å få diverse nye spill til å hakke ned under 25 fps selv med et Geforce 6800GT klokka til uante høyder. Det er langt igjen til vi får GPU'er som klarer fotorealistiske effekter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tipper at effektforbruket på de nye generasjonene kommer til å bli ganske enormt. Hydrogenkjøling blir vel snart standard Hehe, du vil kjøle med flytende hydrogen, fritt for å ikke bo i nærheten av deg AtW Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Til Xbox 2 i 1.kvartal 2005? Utfra hva jeg har forstått lanseres ikke Xbox 2 før høsten 2006. R500 er vel rimelig utdatert da (selv til konsoll å være). Fra det jeg har hørt er R500 noe ganske annent enn R520 som skal bare være enda en videreføring av R300 arkitekturen. R500 skal være basert på den opprindelige R400 arkitekturen som er et nytt design og skal være en DX9/DX10 hybrid part. R500 - Xbox2 - Opprindelige R400 (nytt design), DX9/10 part R520 - PC - Videreføring av R300, SM3.0 part Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) hva skal vi med mere ytelse nå ?bør ikke dx 10 spillene komme først.. Da skal vi vente lenge på mere ytelse. Endret 29. september 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) hva skal vi med mere ytelse nå ?bør ikke dx 10 spillene komme først.. Da skal vi vente lenge på mere ytelse. ok..men trenger vi mere ytelse i dx 9 spill,vil neste års dx 9 spill kreve dobbel så mye som doom 3/hl 2 Endret 29. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ang. 3DMark05, så kjøper man for det første ikke kort for å score bra i an sånn test, man kjøper skjermkort for å spille med. Og det er akkurat her du skyter skivebom. Se bare på alle de resultatene som ligger på madOnions sine sider. Selvfølgelig kjøper folk det råeste av det råe nettop med tanke på å være den tøffeste kisen i blokka. Snakk for deg sjøl, jålebukk Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Da kan dere bare angre dere som nettopp har kjøpt x800 !!!! Dette vil nok hjelpe til at prisene går ned på de litt dårligere kortene Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Nå er ikke akkurat jeg en jålebukk, men de finnes de som tenker slik. Og de er det mange av. For å ta ett eksempel til da: Rånere... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Da kan dere bare angre dere som nettopp har kjøpt x800 !!!! Dette vil nok hjelpe til at prisene går ned på de litt dårligere kortene Vel... for de av oss som har kjøpt AGP-versjonen av X800, tror jeg ikke det vil ha så mye å si, siden jeg tviler på at R500 kommer på AGP, men kun på PCIe Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ok..men trenger vi mere ytelse i dx 9 spill,vil neste års dx 9 spill kreve dobbel så mye som doom 3/hl 2 X800XT får omtrent 34FPS i Doom3 Demo1 med 1600x1200 og 4xAA/8xAF, halvparten av det blir 17FPS.. ikke akkurat optimalt. Jeg skulle likt å se X800XT dra TES:4 glatt med så høye instillinger, seriøst, jeg ville ha likt det. http://deftonage.onestop.net/Screens/TES4/DSC00473.JPG Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvorfor anger jeg plutselig fælt på at jeg kjøpte x800 ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Største bakdelen ved denne "galoppen" er at det stort sett er ungdom som hiver seg på her og de har som kjent ikke verdens beste økonomi , en av følgende er at feks studielån går til noe helt annet en det var tiltenkt noe som igjen kan få store konsekvenser for de som lar seg friste til dette . Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Største bakdelen ved denne "galoppen" er at det stort sett er ungdom som hiver seg på her og de har som kjent ikke verdens beste økonomi , en av følgende er at feks studielån går til noe helt annet en det var tiltenkt noe som igjen kan få store konsekvenser for de som lar seg friste til dette . Vet akkurat hva du snakker om Edit: men nå "trenger" jeg ikke mer datautstyr. Endret 29. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Største bakdelen ved denne "galoppen" er at det stort sett er ungdom som hiver seg på her og de har som kjent ikke verdens beste økonomi , en av følgende er at feks studielån går til noe helt annet en det var tiltenkt noe som igjen kan få store konsekvenser for de som lar seg friste til dette . Det er jo uansett plenty av dyrt utstyr i alle bransjer, selv om utviklingen går saktere, og er du gammel nok til å ha studielån er du gammel nok til å passe på slikt selv, mener nå jeg ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er jo glimmrende, skal gjøre en liten oppdatering den sommeren Hvis de i heletatt klarer å komme i nærheten av 4 x ytelsen til x800 xt så blir det jo greit Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 WoW ! hørtes heftig ut. Men jeg tviler meget sterkt på at det blir 4 ganger bedre enn x800xt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Største bakdelen ved denne "galoppen" er at det stort sett er ungdom som hiver seg på her og de har som kjent ikke verdens beste økonomi , en av følgende er at feks studielån går til noe helt annet en det var tiltenkt noe som igjen kan få store konsekvenser for de som lar seg friste til dette . Det er jo uansett plenty av dyrt utstyr i alle bransjer, selv om utviklingen går saktere, og er du gammel nok til å ha studielån er du gammel nok til å passe på slikt selv, mener nå jeg ihvertfall. AtW Spoken like a true master. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ok..men trenger vi mere ytelse i dx 9 spill,vil neste års dx 9 spill kreve dobbel så mye som doom 3/hl 2 X800XT får omtrent 34FPS i Doom3 Demo1 med 1600x1200 og 4xAA/8xAF, halvparten av det blir 17FPS.. ikke akkurat optimalt. Jeg skulle likt å se X800XT dra TES:4 glatt med så høye instillinger, seriøst, jeg ville ha likt det. http://deftonage.onestop.net/Screens/TES4/DSC00473.JPG TES:4,ops fikk hakeslipp da jeg så bildet MistaPi dette må jo være 2-3 ganger bedre grafikk enn far cry,trodde ikke jeg skulle få se så bra grafikk på et spill. man skal vel bare glad om man kan kjøre TES:4 i 1024x768 Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ja huff spillane hakker jo forferdelig på være 6800 og x800 kort trenger noe nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå