Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 band som hyler å skriker er vel mer death-metal å black-metal stil, er det ikke no slik a? Nja, noen kan kanskje se det på den måten, personlig syntes jeg B.Spears er mer hyl og skrik, realiteten har jo kun en plass, det perspektivet vi ser den fra:) - - - Mange DM/BM Band har også meningsfylte tekster:) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 band som hyler å skriker er vel mer death-metal å black-metal stil, er det ikke no slik a? Nja, noen kan kanskje se det på den måten, personlig syntes jeg B.Spears er mer hyl og skrik, realiteten har jo kun en plass, det perspektivet vi ser den fra:) - - - Mange DM/BM Band har også meningsfylte tekster:) De mener noe, men det kan av og til være meget extremt. Med Vennelig Hilsen, En ivrig black metal lytter. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Nja, spørs hvordan man ser på ekstremt da, og uansett, ekstremt eller ikke, meningsfult er mye av det^^ Kanskje ikke Cannibal Corpse som beskriver en baby sin død i en trafikk ulykke, veien igjennom lufta og igjennom glass ruta, not nice :S [Noen som husker navnet på denne sangen foresten? :] Lenke til kommentar
sixx Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig ) Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig ) Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak... så du mener at Metallica har jazz å blues stil? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig ) Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak... har du hørt på noen metallica cdr egentlig? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Hei. Bare forguder Metallica. Har alle albumene, selv om St. Anger var så dårlig at man må spy! Mvh Birger Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Hei. Bare hater Metallica. Har heldigvis ingen av albumene, selv om St. Anger var så dårlig at man må spy! Mvh Jan-Erik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) så du mener at Metallica har jazz å blues stil? Nei, han mener at jazz og blues er tekniske sjangre. Og når det gjelder Metallica og gitarspill så må jeg få sagt at nei, det er ikke teknisk verdiløst, for all del. Hetfield er en god rytmegitarist, og Hammet er en god sologitarist, men han har sine feil. Bl. annet er det ikke spesielt lekkert når han bøyer en tone så det høres falskt ut. Endret 25. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Ta fra Kirk Wah-en sin, og han er hjelpelaus. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ta fra Kirk Wah-en sin, og han er hjelpelaus. syns wah-en til kirk er bra jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ta fra Kirk Wah-en sin, og han er hjelpelaus. syns wah-en til kirk er bra jeg Uhm, ok. Tror du misforsto setninga. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) edit: nå skjønte jeg heeheh må lære å bruke tid på å lese Endret 26. desember 2004 av graslauk Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) flere som fikk metallica cd'r til jul eller? Fikk Load og S&M live med san francisco symphony orchestra Endret 26. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 flere som fikk metallica cd'r til jul eller?Fikk Load og S&M live med san francisco symphony orchestra fikk ingen cdr jeg de cdne er bra! gratulerer Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk ReLoad og St.anger, men st.anger har jeg allerede, så jeg bytter den nok i en annen Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 St. Anger var et dårlig album iforhold til de gamle albumene... Noen av låtene var bra, men trommene til Lars er blitt byttet ut til noen fæle skarpe tønner... Likte ikke lyden.... Min mening Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 St. Anger var et dårlig album iforhold til de gamle albumene... Noen av låtene var bra, men trommene til Lars er blitt byttet ut til noen fæle skarpe tønner... Likte ikke lyden.... Min mening enig der. trommene høres ut som skarpe tønner... Selv om St. Anger ikke er så metallica stil så lkte jeg noen av sangene... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 gratulerer Takk Det jeg har hørt til nå ifra cd'ne jeg fikk er noe av det beste jeg har hørt noen gang fra metallica Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 St. Anger var et dårlig album iforhold til de gamle albumene... Noen av låtene var bra, men trommene til Lars er blitt byttet ut til noen fæle skarpe tønner... Likte ikke lyden.... Min mening St. Anger ihvertfall mye mye bedre enn Load og ReLoad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg