Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
band som hyler å skriker er vel mer death-metal å black-metal stil, er det ikke no slik a?  :ermm:

Nja, noen kan kanskje se det på den måten, personlig syntes jeg B.Spears er mer hyl og skrik, realiteten har jo kun en plass, det perspektivet vi ser den fra:)

 

- - -

 

Mange DM/BM Band har også meningsfylte tekster:)

De mener noe, men det kan av og til være meget extremt.

 

Med Vennelig Hilsen,

En ivrig black metal lytter.

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig :thumbup: )

Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak...

Lenke til kommentar
jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig :thumbup: )

Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak...

så du mener at Metallica har jazz å blues stil?

Lenke til kommentar
jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig :thumbup: )

Ingen metallica cder har noe spessielt bra gitarspill da... Kanskje re-load og load, men alle andre er ikke noe bra teknisk sett. Sjekk ut dream theater hvis du synes spillinga er viktig, eller bare bli jazz og blues freak...

har du hørt på noen metallica cdr egentlig?

Lenke til kommentar
så du mener at Metallica har jazz å blues stil?

Nei, han mener at jazz og blues er tekniske sjangre.

 

Og når det gjelder Metallica og gitarspill så må jeg få sagt at nei, det er ikke teknisk verdiløst, for all del. Hetfield er en god rytmegitarist, og Hammet er en god sologitarist, men han har sine feil. Bl. annet er det ikke spesielt lekkert når han bøyer en tone så det høres falskt ut.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
St. Anger var et dårlig album iforhold til de gamle albumene... Noen av låtene var bra, men trommene til Lars er blitt byttet ut til noen fæle skarpe tønner... Likte ikke lyden.... Min mening

enig der. trommene høres ut som skarpe tønner... Selv om St. Anger ikke er så metallica stil så lkte jeg noen av sangene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...