Acrid Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Cannibal Corpse har nesten egenhendig definert en hel metalsjanger...og du, Metal_Baby, kaller det skrik og skrål til ingen nytte? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 vil diskutere mer Metallica jeg... skom kommer ut 26. jan ifølge cdon.no og 2.feb ifølge Metallica.com litt forvirring :s og for de som ikke klarer å vente til da så har de en mulighet til å se den på kino Norway December 3-10: Stavenger Kino, Stavenger fra Metallica.com Lenke til kommentar
simeik Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 METALLICA er verdens beste band! har alltid vært det og kommer alltid til å være det samma faen hva folk sier!!!!!!!!!!!!!! jon_daff Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) vil diskutere mer Metallica jeg...skom kommer ut 26. jan ifølge cdon.no og 2.feb ifølge Metallica.com litt forvirring :s og for de som ikke klarer å vente til da så har de en mulighet til å se den på kino Norway December 3-10: Stavenger Kino, Stavenger fra Metallica.com Sett den to ganger på kino allerede noen som vet om den fortsatt vises i oslo? EDIT: Some kind of monster dvd'en er en 2 disc dvd, med over 40 ubrukte scener og annet bonusmateriale Endret 3. desember 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Har sett Skom filmen jeg også! Kjempe bra film. Jeg skal definetivt kjøpe skom dvd'en Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Metallica Rox! (Se sigg:P) De fleste Metallica sangene er veldig bra, og det kan ikke sies om mange band. Alle er vel stortsett enig i at Cliff er dypt savnet, og det forstår jeg veldig godt. Master of Puppets og The Black Album er nok de beste albumene. Hva synes folket om St. Anger? Personlig så misliker jeg det. Det er ikke helt metallica liksom. -PoW Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 St. Anger er enda verre en de andre Metallica-albumene. Usj. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) St. Anger er enda verre en de andre Metallica-albumene. Usj. Kan ikke du komme med litt mer konstruktiv kritikk? Endret 22. desember 2004 av PoW Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 St. Anger er enda verre en de andre Metallica-albumene. Usj. hvorfor det da? jeg syns at st.anger et utrolig bra Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Selv om st.anger ikke er helt "metallica stil" så synes jeg det fortsatt er et bra album men mange gode sanger. Men ingenting slår master og justice, de to mest geniale albumene noen gang lagd. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Gamle Metallica er og forblir noe av det beste innen heavy metal gjennom tidene. Ble skikkelig skuffet da St. Anger kom! Rimte ikke i det hele tatt med det de har levert før Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 de to første metallica albuma syns jeg ikke er noe særlig, har vel bare et par bra sanger. fra the black album og utover er det konge, syns også garage inc. og S&M er bra. st.anger derimot er skam. metallica lagde mye bedre musikk når hetfield drakk og jason var der og de krangla mye innad. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 ......metallica lagde mye bedre musikk når hetfield drakk og jason var der og de krangla mye innad. Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 St. Anger er enda verre en de andre Metallica-albumene. Usj. Enig!! st. anger har jo ikke så mye som en eneste gitar solo jo... huff... Men de tre første metallica platene var kjempe bra da...!!! Takket være Cliff Burton..hehe... Uten burton ble metallica et mye dårligere band... Han hadde nok veldig stor påvirkning på resten av bandet. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ...and justice for all er jo dritbra da! jeg tror det var mer det at de begynte å bruke bob rock til producer som gjorde at alt endra seg. EDIT: hvertfall musikken da Endret 23. desember 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Faktisk så er det de to første albumene jeg liker minst... Det er kanskje rundt 4-5 sanger fra de albumene som er sjekkelig bra(fade to black er fantastisk!) Sålenge man hører på live opptak. Metallica har i min mening ikke gitt ut et eneste dårlig album sålangt(reload vart kanskje litt kjedelig.. men dårlig vart den ikke). St. Anger er bra det bare man blir vandt tell det, og aksepterer at Metallica har blitt forskjellig. Jeg vakke no stor fan av han derre nye bassisten jeg heller... helt tell jeg hørte "jungle essence" solo'n hans... Den er MYE mer intresang en den "ikke fult så spennende" solo'n tell Mr. Newsted, da ble jeg overbevist over at de hadde gjort et godt valg med den nye bassisten.. selvom han ser litt dum ut på scenen.. Det eneste som er litt dumt er at de snart kommer tell å bryte opp... Det kommer nok et album til.. eller max 2, så er det slutt. Hva skal man gjørra da? Alle andre hævvy rocke band er fjortisser som trur de er tøffe rebeller, eller en gjeng overbola karer med vondt i halsen.. Alt er liksom nedover etter Metallica Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Alle andre hævvy rocke band er fjortisser som trur de er tøffe rebeller, eller en gjeng overbola karer med vondt i halsen.. Alt er liksom nedover etter Metallica Dummeste utsagnet jeg har hørt i dag! Gratulerer. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Personlig er jeg hard Iron Maiden fan, men Metallica har veldig mye bra også, selv om jeg ikke liker så alt for mye av det nye albumet, sett bort fra Live, da er det utrolig kul musikk Ble nevnt tidligere i denne tråden at "andre metal band bare hyler å skriker til ingen nytte" [ikke word perfect, men:], denne personen har tydligvis ikke hørt eller lest noen lyrics mener jeg på, de aller fleste metal band, sett bort ifra noen veldig sære, har gode meningsfylte tekster, f.eks. Maiden, Dream Theater, Soilwork osv, Opeth.. Lenke til kommentar
ML Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 jeg er ikke så stor metallica fan, men jeg synes at de hadde sin sore tid på 80-tallet med album som Master of the puppets og Justice for all! det er to knall gode plater med mye bra gitarspilling(som jeg synes er viktig ) Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 band som hyler å skriker er vel mer death-metal å black-metal stil, er det ikke no slik a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg