Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gitarriffene og sånn er helt konge ja!! noen som vet om de har tenkt seg til norge snart??

De kommer jo med nytt album snart, er vi heldige kommer de etter det.

de kommer vel til å toure etter at de er ferdige med albumet som de starter å lage i januar tror jeg..

 

blir rått.

 

da kommer de sansynligvis til norge i 2006 eller ved juletider 2005.

 

det er bare å håpe..

Lenke til kommentar
bare de kommer ja...

 

vurderer å melde meg inn i metclub, har så sinnsykt lyst til å møte de!

 

noen som vet om man må vinne billettene for å møte de, eller om man bare får de når de kommer i nærheten hvor du bor?

 

Purify, du har vel peil på det?

vurderer å melde meg inn jeg å..

 

er man garantert billett til showet hvis man melder seg inn?

og hvordan får man møte de?

Lenke til kommentar

209 var jo ikke så ille da...

sinnsykt fet film! har sett den to ganger!

 

Btw, Robert ble 40 år igår

 

Alle i bandet og turne-crewet kasta paier på han:p (det gjør de alltid når noen har bursdag! :D )

 

oct2204_19.jpg

 

EDIT: syntes dette bildet var litt morsomt :p

 

oct2204_5.jpg

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
bare de kommer ja...

 

vurderer å melde meg inn i metclub, har så sinnsykt lyst til å møte de!

 

noen som vet om man må vinne billettene for å møte de, eller om man bare får de når de kommer i nærheten hvor du bor?

 

Purify, du har vel peil på det?

vurderer å melde meg inn jeg å..

 

er man garantert billett til showet hvis man melder seg inn?

og hvordan får man møte de?

Du får forhåndsbestilt til alle konsertene deres. Og når det gjelder å møte dem, litt klipp og lim fra www.metclub.com

 

Meet & Greet: Info and Entry

 

Basically, not much has changed - passes will still be given out lottery style to give all Clubbers a fair and equal chance. What has changed is that we will be doing it online, so you will know before the show if you have won a pass or not. Then you simply follow the directions on the winning email on how to check in and find out exactly what time the meet and greet will be, which is still before Metallica goes on stage . . . that part hasn't changed either.

 

We will be conducting the lotteries in groups. Here is the schedule:

REMINDER: Please only enter for those shows you are attending!

September 21st thru October 10th shows:

Enter starting Aug 23rd @ 11am PST until September 12th @ 9pm PST

Winners will be emailed September 13th.

Deadline has passed to enter.

 

 

October 14th thru October 28th shows:

Enter starting Sept 20th @ 11am PST until October 7th @ 9pm PST.

Winners will be emailed October 8th

Deadline has passed to enter.

 

 

November Shows

Enter starting Oct 11th @ 11am PST until October 28th @ 9pm PST.

Winners will be emailed October 29th.

ENTER NOW!

 

 

Please visit the Tour page for a list of upcoming shows.

 

Go to the contest page and enter for ONLY THE SHOWS YOU WILL ABSOLUTELY BE ATTENDING. You may only win one pass PER YEAR! (365 days) If you enter and win a pass for a show you are not really going to be at, you've lost your chance for the rest of the year period - get it?? If you have already won a pass, or were chosen as an alternate, you will not be able to win till the year period is up.

 

*Sorry, not all shows will have meet and greets, and there is no guarantee you will meet any or all of the band members!*

 

See you on the road!

 

MEET AND GREET PASS RULES

 

You may enter to win a meet and greet pass at as many shows as you like, but remember that you can only win once per year (365 days). Choose wisely - if you win a pass for a date that you will not be at, you may not win again for the remainder of the year period. Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests. You must have your own ticket to the show. You must be an active Club Member day of show to win a meet and greet pass. YOU MAY ONLY WIN ONE PASS PER YEAR (365 days), AND THE PASS IS NOT TRANSFERABLE.

 

If you win a pass, you will receive more details in the confirmation e-mail. But the basics are: you must have your own ticket to the show, and you must check in at the specified spot by a specific time*.

 

*Times are subject to change. If you win, more information will be made available in the confirmation email.

 

By clicking this link you have read and accept the above Rules for the Meet And Greet Passes

 

Remember to check the contest page after this news story has been updated with "Winners have been emailed" to see if you have won!

 

NOTE: Why does it say I can enter x number of times when there are only x number of shows?

There have been a many shows played already. (Summer Tour and Madly In Anger With World Tour) See schedule above for exact Meet and Greet entry dates. You can only enter ONCE per show.

Lenke til kommentar

Men de er noen jævler til å sende pakker :D, har handlet i shopen deres et par tre ganger. Kjøpte for 65$ en gang, når den kom på posten så stod det 15$ på pakken. Slipper toll og dritt :)

 

Edit:

En liten ting til alle Metallica fans:

 

Metallica Vinyl Box

 

Limited Edition 

 

This limited-edition (5,000) box set contains Metallica’s first four albums, Kill ‘Em All, Ride The Lightening, Master Of Puppets and …And Justice For All, as well as the long out-of-print EP, Garage Days Re-revisited and the never before released in the US Creeping Death picture disc. If that’s not enough, all four albums have been redone as double LP sets and come in newly-designed gatefold jackets. All except the picture disc are pressed on HQ 180-gram vinyl.

 

Denne ble bestillt for 2 minutter siden :w00t:

 

Edit 2: Dette er ikke via metclub, der ble den utsolgt på noen få timer. Men den koster det samme...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg syns Metallica har musikk som alle kan høre på. Både rolige nydelige sanger som bare er fryd å høre på, helt til heavy metall som man kan få agresjonen ut med...hehe...

 

Jeg liker spes. Metallica også fordi de synger ordentlige tekster. Mange andre metal band skriker og skråler til ingen nytte  :no:

 

Riffa er bra, og melodiene.

 

Synes nok albumene kill em all, ride, master og black er de beste. De andre albumene er bra de også, men kan ikke måle seg med disse. Sangene på de andre albumene kunne jeg også utpekt da, men det gidder jeg ikke ta nå...King Nothing f.eks.

 

Synes også de var best før Cliff døde ja, SAVNER OGSÅ VELDIG JASON :cry: ...og liker ikke den nye gorillaen aktige typen de har overlatt bassen til  :mad: ...

 

...menmen...liker bandet bra, og kan trygt si at det er et av favoritt bandene mine. :thumbup:

 

\m/  :yes:  \m/

Metallica også fordi de synger ordentlige tekster. Mange andre metal band skriker og skråler til ingen nyttea.. sånn som Cannibal Corpse (death metal)

 

Også er jeg vel enig i alt det du skrev egentlig... kjempe bra skrevet ;)

 

Metallica har bra sanger og bra konserter!! :D

\m/ :evil: \m/ ;)

Endret av Metal_Baby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...