Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 hehe...ekke bare drittsekker, og tullinger fra gressvik se, som alle andre syns Jaja, kjenner mange ålreite folk fra Gressvik jeg Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 MetallicA er det eneste bandet for meg >Dhører ikke på noe annet enn det.. Samma her Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 MetallicA er det eneste bandet for meg >Dhører ikke på noe annet enn det.. Samma her bra det ikke bare er meg.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hadde det slik som sitronade og graslauk en stund, og sto fast på at det eneste jeg kom til å digge nok til å kjøpe plater av, var Metallica. Jeg kom aldri til å gå lei osv. Nå hører jeg aldri på dem. Men uansett. Jeg eier dere, jeg har 16 utgivelser (unntatt singler) av Metallica, og jeg har møtt alle personlig. HAHAHAHA, jeg får bare ikke sagt det mange nok ganger. Bwhahaha. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Men uansett. Jeg eier dere, jeg har 16 utgivelser (unntatt singler) av Metallica, og jeg har møtt alle personlig. HAHAHAHA, jeg får bare ikke sagt det mange nok ganger. skulle gjærne gitt litt for å møte dom personlig.. heldig du når møtte du dom? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 når møtte du dom? 26. mai 2004 i København. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) jeg har 390 metallica sanger i itunes biblioteket mitt... alle albumene pluss 12 liveopptak Har 56 filmer... Håper inderlig at metallica kommer tilbake på neste turne EDIT: det skiltet ja..det var det jeg så Endret 15. oktober 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Håper inderlig at metallica kommer tilbake på neste turne håper indelig jeg å.. skulle gitt litt for å se dom nå.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Metallicas særpreg har jeg aldri likt. Så jeg knuste den S&M cdn av de jeg fikk av en tulling til jul engang. (ja, jeg vet at den platen er ulik resten) Det er noe med vokalen og de spjeling soloene i sangene som jeg ikke takler. Pink Floyd! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hyggelig at du knuser gavene du får av vennene dine Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hyggelig at du knuser gavene du får av vennene dine jeg fikk det også som en kødde gave. Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 De som elsker metallica har ikke gjort seg skikkelige musikalske erfaringer. De har et par godlåter, og resten er uinteressant. Hvis metallica måtte konkurrere med 70-tallsrocken i dag, ville de fremstått som en musikalsk kvark. I dag lages det lite god musikk, og tiden har gitt dem flaks. Antakelig tidenes mest overvurderte band, med U2 som en god nr. 2. loff Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 det er kanksje din mening... men de må jo få synes at metallica er bra hvis de vil ? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hehe, enda en fra Fredrikstad? Begynner å bli mange av oss her nå Gressvik is teh heavyplace med Metallica tagget bakpå skiltet Digger det skiltet.. "welcome to gressvik" Endret 20. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) De som elsker metallica har ikke gjort seg skikkelige musikalske erfaringer. De har et par godlåter, og resten er uinteressant. Hvis metallica måtte konkurrere med 70-tallsrocken i dag, ville de fremstått som en musikalsk kvark. I dag lages det lite god musikk, og tiden har gitt dem flaks. Antakelig tidenes mest overvurderte band, med U2 som en god nr. 2. loff Men herrejesus da. Hvem er du for en fjott da, til å kunne gulpe ut en slik setning? At jeg som forguder (ordet elske, ekstisterer ikke normalt sett i mitt vokabular) Metallica, ikke har musikalskt-sett nok kjøtt på beina til å kunne innta det standpunktet? makan til hovmod, og nedlatenhet har jeg vel knappest sett. At du mener at de kun har et par gode låter, og at resten er uinterresant, er da revnende, knekkende likegyldig for meg, vi snakker da i utgangspunktet om hva folk synes om et band her, noe som baserer seg på smak. at du da ikke har takhøyde eller folkevett nok til å kunne akseptere andres smak som annet en mangel på erfaringer, er rett og slett latterlig. Nei, spar oss for slike meningsløse utsagn, for hva vet du om hva slags annen musikk jeg hører på, fra hvilke ti-år, eller hvilke genre? dog kan jeg ikke se at man i utgangspunktet må kvalifisere seg til å kunne mene at et band er bra. G Endret 20. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Støtter Goebbles her. Hold slike vansindig tåpelige og ikke minst unødvendige innlegg (også kjent som spam) utenfor dette forumet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hører ikke så mye på det nå lenger men den konserten i spektrum var overlegen Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg elsker metallica!!! Det beste albumet til Metallica er ...And Justice For All!!!! Bare bra sanger, og masse bra guitar spilling og trommer!!! METALLICA Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2004 gitarriffene og sånn er helt konge ja!! noen som vet om de har tenkt seg til norge snart?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg