Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det slik som sitronade og graslauk en stund, og sto fast på at det eneste jeg kom til å digge nok til å kjøpe plater av, var Metallica. Jeg kom aldri til å gå lei osv. Nå hører jeg aldri på dem.

 

Men uansett. Jeg eier dere, jeg har 16 utgivelser (unntatt singler) av Metallica, og jeg har møtt alle personlig. HAHAHAHA, jeg får bare ikke sagt det mange nok ganger.

 

Bwhahaha.

Lenke til kommentar

De som elsker metallica har ikke gjort seg skikkelige musikalske erfaringer. De har et par godlåter, og resten er uinteressant. Hvis metallica måtte konkurrere med 70-tallsrocken i dag, ville de fremstått som en musikalsk kvark. I dag lages det lite god musikk, og tiden har gitt dem flaks. Antakelig tidenes mest overvurderte band, med U2 som en god nr. 2.

 

loff

Lenke til kommentar
De som elsker metallica har ikke gjort seg skikkelige musikalske erfaringer. De har et par godlåter, og resten er uinteressant. Hvis metallica måtte konkurrere med 70-tallsrocken i dag, ville de fremstått som en musikalsk kvark. I dag lages det lite god musikk, og tiden har gitt dem flaks. Antakelig tidenes mest overvurderte band, med U2 som en god nr. 2.

 

loff

Men herrejesus da.

Hvem er du for en fjott da, til å kunne gulpe ut en slik setning?

At jeg som forguder (ordet elske, ekstisterer ikke normalt sett i mitt vokabular) Metallica, ikke har musikalskt-sett nok kjøtt på beina til å kunne innta det standpunktet?

makan til hovmod, og nedlatenhet har jeg vel knappest sett.

At du mener at de kun har et par gode låter, og at resten er uinterresant, er da revnende, knekkende likegyldig for meg, vi snakker da i utgangspunktet om hva folk synes om et band her, noe som baserer seg på smak. at du da ikke har takhøyde eller folkevett nok til å kunne akseptere andres smak som annet en mangel på erfaringer, er rett og slett latterlig.

Nei, spar oss for slike meningsløse utsagn, for hva vet du om hva slags annen musikk jeg hører på, fra hvilke ti-år, eller hvilke genre? dog kan jeg ikke se at man i utgangspunktet må kvalifisere seg til å kunne mene at et band er bra.

G

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...