Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, enda en fra Fredrikstad? Begynner å bli mange av oss her nå :)

 

Gressvik is teh heavyplace med Metallica tagget bakpå skiltet :laugh:

:!: Seff...Gressvik/Metallica :thumbup:

 

:w00t:

EDIT: fredrikstad ja... er det bakpå ett skilt i ett lyskrys, ved en litt stor gressplen ved siden av?

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
btw: har 570 bilder av MetallicA og rundt 100 MetallicA filmer, live og vanlig :D

hehe...der tok du meg... :p men leter egentlig bare etter skjeldne plater jeg da.

har du mange skjeldne plater a?

 

glemte å nevne at jeg hadde de på datan, filmene og bildene altså :p

Endret av graslauk
Lenke til kommentar

Som sikkert mange andre her fikk Metallica meg til å interessere meg for litt hardere musikk. Men jeg har utviklet musikksmaken en god del, så jeg syns nok at noe av Metalica er litt flatt og kjedelig. St. Anger var en stor skuffelse med en gang jeg hadde kommet meg over gledefryden av bare å høre noe nytt Metallica. Nå skal liksom en ny generasjon digge Metallica, som syns St. Anger er dritbra, og ikke har hørt om Kill/Ride/Justice osv. Dem om det, jeg syns Metallica har blitt altfor kommersielt til å være spennende. Men før eller senere dukker de fleste band under for fristelsen til å tjene masse penger hvis de bli populære nok.

 

De beste albumene:

... And Justice For All

Master Of Puppets

Kill´Em All

Ride The Lightning

 

Det er heldigvis mangemangemange andre metallband som ikke har like stor kommersiell fokus som Metallica, og derfor klarer å få til noe litt mer spennende enn det Metallica har prestert etter Black Album.

 

 

Og jeg må bare si det: "Skarp"tromma på St. Anger er noe av det styggeste jeg har hørt. Høres ut som om Lars spretter en sprettball på en blikktønne! *grøss*

Lenke til kommentar
hehe...ekke bare drittsekker, og tullinger fra gressvik se, som alle andre syns...hvor nå du er fra da lungemannen.

Vi skal faktisk på konsert i morra sammen med bl.a. noen fra Gressvik, så det vet vi jo. :)

 

 

Og jeg må bare si det: "Skarp"tromma på St. Anger er noe av det styggeste jeg har hørt. Høres ut som om Lars spretter en sprettball på en blikktønne! *grøss*

God damn, du leser mine tanker. Jeg hørte gjennom St. Anger og tenkte at joda, dette var jo helt greit, hadde de ikke vært for at en del elementer rett og slett irriterte meg. Og da var den enerverende tromminga hovedpunktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...