Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Metallica er også ett av favoritt-bandene mine, liker spesielt justice albumet. Bare fete sanger der!

 

Jeg har også hørt at de skal i studio igjen til vinterene, håper de kommer til norge på den neste turnen. Forresten, på en av filmene på met on tour. så sa de at den nye cd'en kom til å høres ganske likt som black album..tror hvertfall det var det de sa.

 

Var forresten på konserten i Oslo 2. december!

Dritfet konsert!!!

 

Vurderer å melde meg inn i Metclub ja.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første gang jeg hørte på noe metallica laget var i 91, med ...and justice for all.

min personlige mening er at de begynte sint og aggresivte med kill`em all for så å gå over til litt i mine ører "tyngere" lydbilde på ride the lightning for så fleske til med master of puppets (hvem liker vel ikke master of puppets, orion,disposable heros). På justice synes jeg ikke de er tunge nok til de fete tekstene som harvester of sorrow, the frayed ends of sanity, dyers eve og blackened.

The black album sytes jeg var litt billig og kommersielt da det kom ut.... men sad but true og the god that faild var knall låter.

Så gikk det en "liten" stund så kom load og kort etter reload, i mine øyne noe av det beste metallica har laget, disse albumene er et bevis på at et band ikke kjører seg fast i sin faste spor og prøver noe nytt, heldigvis så ble disse platene knall!

Så kome Garage inc og her er det mange fete låter som metallica laget kjempe gode covers av!.

S&M er jo perverst konge da, bare gode sanger og med symfoni orkester så ble det villt!

 

: Edit kom borti noe her :blush:

Kunne ikke hvert mer enig :w00t:

Lenke til kommentar

Alle som liker musikk, synes ikke at Metallica lager direkte dårlig musikk. Stort sett, i alle fall. Enkelte übertr00 evilmetalfriker gjør sikkert det, men de er så enspora at vi lar være å nevne de mer enn som så.

 

Resten av musikken jeg hører på, er det veldig få jeg kjenner personlig som liker. Hot Tuna, The Mars Volta, Bobby Conn, At The Drive-In og Thomas Dybdahl som noen gode eksempler. :)

Lenke til kommentar
Mitt forhold til Metallica er at jeg ikke liker dem. :)

Ditto. Hovedsakelig.

 

Blir så... Gressvik... :p

Morro at det er flere Fredrikstad folk her da...og spesilet gressvik...

 

...Kan trygt si det er Norges svar på heavy place...

 

...Jan-Roger å gutta :p ...

 

 

SwEEt^AmbEr,13/10/2004

Vurderer å melde meg inn i Metclub ja.. ;)

 

Vurderer det selv...men om du gjør det; fortell meg om det er bra!

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...