cwerner Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Metallica er også ett av favoritt-bandene mine, liker spesielt justice albumet. Bare fete sanger der! Jeg har også hørt at de skal i studio igjen til vinterene, håper de kommer til norge på den neste turnen. Forresten, på en av filmene på met on tour. så sa de at den nye cd'en kom til å høres ganske likt som black album..tror hvertfall det var det de sa. Var forresten på konserten i Oslo 2. december! Dritfet konsert!!! Vurderer å melde meg inn i Metclub ja.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Første gang jeg hørte på noe metallica laget var i 91, med ...and justice for all.min personlige mening er at de begynte sint og aggresivte med kill`em all for så å gå over til litt i mine ører "tyngere" lydbilde på ride the lightning for så fleske til med master of puppets (hvem liker vel ikke master of puppets, orion,disposable heros). På justice synes jeg ikke de er tunge nok til de fete tekstene som harvester of sorrow, the frayed ends of sanity, dyers eve og blackened. The black album sytes jeg var litt billig og kommersielt da det kom ut.... men sad but true og the god that faild var knall låter. Så gikk det en "liten" stund så kom load og kort etter reload, i mine øyne noe av det beste metallica har laget, disse albumene er et bevis på at et band ikke kjører seg fast i sin faste spor og prøver noe nytt, heldigvis så ble disse platene knall! Så kome Garage inc og her er det mange fete låter som metallica laget kjempe gode covers av!. S&M er jo perverst konge da, bare gode sanger og med symfoni orkester så ble det villt! : Edit kom borti noe her Kunne ikke hvert mer enig Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 elsker metalica! digger de "heavy" riffene i de eldre låtene... er ikke så mange i min klasse som liger metalica skal jeg si dere! (9.kl/14år ) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg tør påstå at du har en litt sær musikk smak hvis du hater metallica... de aller fleste jeg kjenne (uansett hva slags musikk de hører på), liker metallica (hvertfall litt). Ja FY! Han liker jo ikke favoritt-bandet ditt! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 For å si det sånn: Metallica= Ekte Metallica kjennere kan se et glimt av en av sangene deres i signaturen min Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) the frayed ends of sanity er en helt genial sang... EDIT: jeg går også i 9. klasse..er ikke mange som liker metallica nei, ihvertfall ikke hos jentene, bare noen få gutter og læreren min Endret 13. oktober 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Stort sett alle i min klasse liker Metallica. Jentene også. Går i 10-ende, btw. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Stort sett nesten ingen rundt her liker Metallica, eller noe av den andre musikken jeg hører på. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Veldig få her som liker Metallica. Synd. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Alle som liker musikk, synes ikke at Metallica lager direkte dårlig musikk. Stort sett, i alle fall. Enkelte übertr00 evilmetalfriker gjør sikkert det, men de er så enspora at vi lar være å nevne de mer enn som så. Resten av musikken jeg hører på, er det veldig få jeg kjenner personlig som liker. Hot Tuna, The Mars Volta, Bobby Conn, At The Drive-In og Thomas Dybdahl som noen gode eksempler. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Stort sett alle i min klasse liker Metallica. Jentene også. Tendensen er vel den samme på skolen min også. De fleste har et forhold til Metallica. De trenger ikke å være überfans, men de liker bare det de har hørt av musikken. Jeg går VKII. Endret 13. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Synes Metallica er jævli kjedelig å spille på enkelte instrumenter (hint, hint), og har ikke så mye til overs for dem, men langt ifra det verste jeg har hørt egentlig når jeg tenker over det. Sikkert dritrå live Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mitt forhold til Metallica er at jeg ikke liker dem. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 nå hører jeg mest på rap, men nesten ingenting slår master of puppets. jeg syntes de fleste albumene deres er bra. s&m er også helt konge. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mitt forhold til Metallica er at jeg ikke liker dem. Ditto. Hovedsakelig. Blir så... Gressvik... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Mitt forhold til Metallica er at jeg ikke liker dem. Ditto. Hovedsakelig. Blir så... Gressvik... Morro at det er flere Fredrikstad folk her da...og spesilet gressvik... ...Kan trygt si det er Norges svar på heavy place... ...Jan-Roger å gutta ... SwEEt^AmbEr,13/10/2004Vurderer å melde meg inn i Metclub ja.. Vurderer det selv...men om du gjør det; fortell meg om det er bra! Endret 14. oktober 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, enda en fra Fredrikstad? Begynner å bli mange av oss her nå Gressvik is teh heavyplace med Metallica tagget bakpå skiltet Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 MetallicA er det eneste bandet for meg >D hører ikke på noe annet enn det.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hører ikke på noe annet enn det.. Blir ikke det noe kjedelig? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, enda en fra Fredrikstad? Begynner å bli mange av oss her nå Gressvik is teh heavyplace med Metallica tagget bakpå skiltet :!: Seff...Gressvik/Metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg