Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker alle platene til Metallica eg, også St. Anger, synest faktisk den er kjempebra. Men eg begynte med alt liksom, høyrte ikkje på Metal før for eit par månader sidan, og skaffa meg alle albuma til Metallica samtidig i ein salig blanding, det har sikkert ein del av skylda for at eg liker St. Anger

Lenke til kommentar
Liker alle platene til Metallica eg, også St. Anger, synest faktisk den er kjempebra. Men eg begynte med alt liksom, høyrte ikkje på Metal før for eit par månader sidan, og skaffa meg alle albuma til Metallica samtidig i ein salig blanding, det har sikkert ein del av skylda for at eg liker St. Anger

Ny i metalverdenen = ingen fordommer

 

Edit: Ride The Lightning og Master of Puppets er de beste Metallica-albuma forresten. :whistle:

Endret av Endre
Lenke til kommentar
jeg synes heller ikke st.anger er dårlig, pleier faktisk å høre på den tilogmed avogtil. Ingen av metallica cdene er dårlige, selv om noen er litt bedre en andre

Det virker som du liker St. Anger ettersom at nicket ditt er Sweet Amber ;)

Vel.. jeg likte den sangen veldig godt når jeg først registrert meg på forumet. Så derfor så ble det sweet amber til nick, siden jeg ikke kunne finne på noe bedre...men nå angrer jeg da :p

Sendte til og med mail til hw for å prøve å få bytta, men jeg fikk aldri svar tilbake så..

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Samma her.. må si det var en vanvittig interresant film..

koste meg virkelig med å komme litt mer under huden på hva som egentlig foregikk i kulissenne der i 2003-2004..

samtidig som gutta skal ha all verdens cred for å blottlegge seg selv så til de grader, dette gjorde meg bare (om mulig) mer sikker i min sak om "ingen over - ingen ved siden"

 

G

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...