Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bare så det er sagt. Hører heller på barbie Girls cd'en, enn å sette på St Anger ! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bare så det er sagt. Hører heller på barbie Girls cd'en, enn å sette på St Anger ! neitakk! st.anger er utrolig bra! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bare så det er sagt. Hører heller på barbie Girls cd'en, enn å sette på St Anger ! Må nesten si meg enig Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg synes heller ikke st.anger er dårlig, pleier faktisk å høre på den tilogmed avogtil. Ingen av metallica cdene er dårlige, selv om noen er litt bedre en andre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg synes heller ikke st.anger er dårlig, pleier faktisk å høre på den tilogmed avogtil. Ingen av metallica cdene er dårlige, selv om noen er litt bedre en andre Jeg mener nå at St. anger rett og slett er skikkelig dårlig.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 jeg synes heller ikke st.anger er dårlig, pleier faktisk å høre på den tilogmed avogtil. Ingen av metallica cdene er dårlige, selv om noen er litt bedre en andre Det virker som du liker St. Anger ettersom at nicket ditt er Sweet Amber Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Liker alle platene til Metallica eg, også St. Anger, synest faktisk den er kjempebra. Men eg begynte med alt liksom, høyrte ikkje på Metal før for eit par månader sidan, og skaffa meg alle albuma til Metallica samtidig i ein salig blanding, det har sikkert ein del av skylda for at eg liker St. Anger Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Liker alle platene til Metallica eg, også St. Anger, synest faktisk den er kjempebra. Men eg begynte med alt liksom, høyrte ikkje på Metal før for eit par månader sidan, og skaffa meg alle albuma til Metallica samtidig i ein salig blanding, det har sikkert ein del av skylda for at eg liker St. Anger Ny i metalverdenen = ingen fordommer Edit: Ride The Lightning og Master of Puppets er de beste Metallica-albuma forresten. Endret 4. januar 2005 av Endre Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Alt til og med black er digg. Spesielt Master Of Puppets... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 alle Metallica albummene er bra!!! dermedbasta! Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Alle metallica albumene er ikke bra! dvs. Alt frem til St.Anger er bra! St.Anger er liksom ikke helt metallica. Det er det gamle som er bra. Black album, Master of puppets og Ride the lightning (må ikke glemme kill em all) Uansett Metallica er bra! enigma Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 samma hva dekk syns. jeg syns st.anger er bra! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 samma hva dekk syns. jeg syns st.anger er bra! Ja! Jeg og Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) jeg synes heller ikke st.anger er dårlig, pleier faktisk å høre på den tilogmed avogtil. Ingen av metallica cdene er dårlige, selv om noen er litt bedre en andre Det virker som du liker St. Anger ettersom at nicket ditt er Sweet Amber Vel.. jeg likte den sangen veldig godt når jeg først registrert meg på forumet. Så derfor så ble det sweet amber til nick, siden jeg ikke kunne finne på noe bedre...men nå angrer jeg da Sendte til og med mail til hw for å prøve å få bytta, men jeg fikk aldri svar tilbake så.. Endret 5. januar 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 noen som har skaffa seg SKOM enda?? det har jeg Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) noen som har skaffa seg SKOM enda?? det har jeg det har jeg og Endret 27. januar 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Samma her.. må si det var en vanvittig interresant film.. koste meg virkelig med å komme litt mer under huden på hva som egentlig foregikk i kulissenne der i 2003-2004.. samtidig som gutta skal ha all verdens cred for å blottlegge seg selv så til de grader, dette gjorde meg bare (om mulig) mer sikker i min sak om "ingen over - ingen ved siden" G Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 En venn av meg kjøpte den igår, men jeg hadde dessverre ikke nok penger på med akkurat da. Men jeg skal ned til han ikveld å se den Elsker den filmen, har sett den på kino 2 ganger allerede Men var ikke lanseringsdatoen i Norge 2. Februar? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Lenge siden jeg har kosa meg så mye som når jeg så Some Kind Of Monster. En vidunderlig herlig film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg