Gå til innhold

La oss diskutere metallica


Supernaut_

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
vil diskutere mer Metallica jeg...

skom kommer ut 26. jan ifølge cdon.no

og 2.feb ifølge Metallica.com

litt forvirring :s

 

og for de som ikke klarer å vente til da så har de en mulighet til å se den på kino :D

 

Norway

December 3-10: Stavenger Kino, Stavenger

fra Metallica.com

Sett den to ganger på kino allerede :D

 

noen som vet om den fortsatt vises i oslo? :hmm:

 

EDIT: Some kind of monster dvd'en er en 2 disc dvd, med over 40 ubrukte scener og annet bonusmateriale

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Metallica Rox! (Se sigg:P)

 

De fleste Metallica sangene er veldig bra, og det kan ikke sies om mange band.

Alle er vel stortsett enig i at Cliff er dypt savnet, og det forstår jeg veldig godt.

Master of Puppets og The Black Album er nok de beste albumene.

 

Hva synes folket om St. Anger?

Personlig så misliker jeg det. Det er ikke helt metallica liksom.

 

-PoW

Lenke til kommentar
St. Anger er enda verre en de andre Metallica-albumene. Usj.

Enig!! st. anger har jo ikke så mye som en eneste gitar solo jo... huff... Men de tre første metallica platene var kjempe bra da...!!!

Takket være Cliff Burton..hehe... Uten burton ble metallica et mye dårligere band... Han hadde nok veldig stor påvirkning på resten av bandet.

Lenke til kommentar

Faktisk så er det de to første albumene jeg liker minst... Det er kanskje rundt 4-5 sanger fra de albumene som er sjekkelig bra(fade to black er fantastisk!) Sålenge man hører på live opptak.

 

Metallica har i min mening ikke gitt ut et eneste dårlig album sålangt(reload vart kanskje litt kjedelig.. men dårlig vart den ikke).

St. Anger er bra det bare man blir vandt tell det, og aksepterer at Metallica har blitt forskjellig.

 

Jeg vakke no stor fan av han derre nye bassisten jeg heller... helt tell jeg hørte "jungle essence" solo'n hans... Den er MYE mer intresang en den "ikke fult så spennende" solo'n tell Mr. Newsted, da ble jeg overbevist over at de hadde gjort et godt valg med den nye bassisten.. selvom han ser litt dum ut på scenen..

 

Det eneste som er litt dumt er at de snart kommer tell å bryte opp... Det kommer nok et album til.. eller max 2, så er det slutt. Hva skal man gjørra da? Alle andre hævvy rocke band er fjortisser som trur de er tøffe rebeller, eller en gjeng overbola karer med vondt i halsen.. Alt er liksom nedover etter Metallica :(

Lenke til kommentar

Personlig er jeg hard Iron Maiden fan, men Metallica har veldig mye bra også, selv om jeg ikke liker så alt for mye av det nye albumet, sett bort fra Live, da er det utrolig kul musikk ;)

 

Ble nevnt tidligere i denne tråden at "andre metal band bare hyler å skriker til ingen nytte" [ikke word perfect, men:], denne personen har tydligvis ikke hørt eller lest noen lyrics mener jeg på, de aller fleste metal band, sett bort ifra noen veldig sære, har gode meningsfylte tekster, f.eks. Maiden, Dream Theater, Soilwork osv, Opeth..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...