Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 La oss diskutere metallica! Vet det er en god del folk paa forumet her som liker metallica, endel liker de kanskje fordi de er blitt saapass kjente at det er ganske mange som horer paa de. Hva syntes dere om metallica? Personlig syntes jeg de var noen genier helt til Cliff dode ! Kill em all og Ride the lightning syntes jeg er de raaeste albuma deres, mer agressjon i platene sine har de ikke hatt siden. Det er det jeg liker best fra de. Hva syntes dere de har gjort bra ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Jeg syntes egentlig alt metallica har utgitt er bra. Men jeg hører for det meste på alt frem til the black album. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg syns Metallica har musikk som alle kan høre på. Både rolige nydelige sanger som bare er fryd å høre på, helt til heavy metall som man kan få agresjonen ut med...hehe... Jeg liker spes. Metallica også fordi de synger ordentlige tekster. Mange andre metal band skriker og skråler til ingen nytte Riffa er bra, og melodiene. Synes nok albumene kill em all, ride, master og black er de beste. De andre albumene er bra de også, men kan ikke måle seg med disse. Sangene på de andre albumene kunne jeg også utpekt da, men det gidder jeg ikke ta nå...King Nothing f.eks. Synes også de var best før Cliff døde ja, SAVNER OGSÅ VELDIG JASON ...og liker ikke den nye gorillaen aktige typen de har overlatt bassen til ... ...menmen...liker bandet bra, og kan trygt si at det er et av favoritt bandene mine. \m/ \m/ Endret 29. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Personlig hater jeg Metallica. Jeg liker ikke musikken deres. Si hva dere vil. Det er uansett bare min lille mening Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Så klart må man få lov til å si meninga si, men noe som irriterer meg er... ...jeg har prøvd å sette på metallica i klassen av og til, men med en gang jeg sier navnet er det et skrik som kommer igjenom luften at jeg absolutt ikke får lov til å sette på det... Helt greit, kan høre på sed alene jeg... men da etter en liten stund så rommer lyden av f.eks. slipknot lokalene... Forstår ikke dette... ...men konklusjonen er hvertfall at bandet Metallica har fått en slags hat sak over seg, dvs. at navnet Metallica betyr: dra ut støpselet av stikkontakten, eller skru ned volumet...hvertfall; kan ikke høre på det for det vet de fra før er dårlig musikk... Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Jeg synes Metallica er det beste bandet i verden Best vokalist, best trommer, best solo, beste tekster, BEST! Heia Jason Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Personlig hater jeg Metallica. Jeg liker ikke musikken deres. Si hva dere vil. Det er uansett bare min lille mening jeg tør påstå at du har en litt sær musikk smak hvis du hater metallica... de aller fleste jeg kjenne (uansett hva slags musikk de hører på), liker metallica (hvertfall litt). Men selvfølgelit er det jo helt ok om ikke du liker metallica Endret 29. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Personlig så liker jeg best: Ride the lightning Kill em all Master of puppets And justice for all. Alle albummene fra Metallica før 1990, er geniale Load og reload er etter min mening de dårligste albummene de har gitt ut. St.Anger var et litt skuffendes album, men det går fint an å høre på. Hetfield er en veldig god vokalist, den hese stemmen hans slår det meste Endret 29. september 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Jeg syns metallica har ganske masse bra, men kan bli litt simpelt til tider, kirk er jo helt råttn.. Syns kirk har tapt seg utrolig mye i løp av åra som har gått, synd for metallica.. Siste albummet var helt forferdelig, metallica var ikke til å kjenne igjenn.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Metallica er knas! Sangene blir bedre og bedre for kvar gang eg høyrer på dei. Mikser med Megadeth på playlista, og det er ein fin blanding. Sorterer ikkje ut enkelte album og slikt, men dei eldre sangane er bedre ein dei nyaste ja. Liker balladene også mycket bra. Metallica har litt av alt liksom, frå rolige ballader til lit roping og greier. Flott Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Siste albummet var helt forferdelig, metallica var ikke til å kjenne igjenn.. Dette for å få flere tilhengere... En mer allmenn musikk liksom, dette for å få personer i eldre grupper til å lytte... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Metallica går jo for det meste ann å høre på Metallica er vel ett av mine favoritt band. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Metallica, ja. Har vært favorittbandet mitt i en god del år nå, men i det siste er jeg blitt litt lei. Har fått opp øynene for mer enn kun Metallica, og når man bare ser litt etter, så er det utrolig mye som er utrolig mye bedre. I alle fall når man har hørt på Metallica hver eneste dag i 5 år. Personlig liker jeg stort sett alle albumene, unntatt Load, ReLoad og Garage Inc. Sistnevnte er bare en trasig fadese av covringer av diverse 70-tallsrock. Ride The Lightning har stort sett vært aller øverst på lista i alle år, sammen med Master Of Puppets. Metallica hadde vært akk så mye bedre om de hadde hatt en mer oppfinnsom sologitarist. Kirk har bare råtne soloer fra Kill'Em All til The Black Album. På TBA tok han seg voldsomt opp på alle type soloer på stort sett alle sangene på hele albumet. Etter TBA, kom de fæle, stygge og lite gjennomførte køntriaktige soloene på Load og ReLoad, som gjorde seg forferdelig dårlig. Og på St. Anger hadde han ikke en eneste en. Jaja. Uansett, Metallica har vært favorittbandet mitt i alle år. Forøvrig møtte jeg de i København den 26. mars i år. Det var totalt vilt, og på selve konserten sto jeg helt framst. Evig rått! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Fett purify Metallica er antageligvis det beste som har hendt meg.. S&M er er en fin samling, gode versjoner av kanskje de feteste låtene dems.. Mangler Fade to Black og noen andre, men pent er det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Det var metallicas musikk som på alvor fikk meg til å høre på musikk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Det var metallicas musikk som på alvor fikk meg til å høre på musikk. samme her. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 ...men forde...Cunning Stunts slår alle live konserter ... jeg må nok ha sett den dvd plata et par 100 ganger ... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Synes det meste de har laget er ganske så bra. De har fornyet seg, det er nå bra etter min mening. Å spille "likt" i 20 år funker ikke etter min mening. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Synes det meste de har laget er ganske så bra. De har fornyet seg, det er nå bra etter min mening. Å spille "likt" i 20 år funker ikke etter min mening. Syntes slayer har klart det bra jeg ! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Synes det meste de har laget er ganske så bra. De har fornyet seg, det er nå bra etter min mening. Å spille "likt" i 20 år funker ikke etter min mening. Da er vi to uenige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg