Gå til innhold

Joinks, hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Dom tittel, ikke lås, det er en forklaring bak fasaden.

Har for tiden tatt frem Dungeon Keeper 2 (its good to be bad). Synes dette spillet er akkurat hva jeg trenger når jeg føler dagen er kjip, det er noen som fortjener litt tortur og slike tinger.

Oppdaga der under videos en link til DK3. De siste livs tegn fra dette prosjekte var i august 2000, og da ble de sakt at det var havnet i en knipe.

Etter noen søk fra vår alles beste venn, google, fant jeg en adressen til Bullfrogs hjemmesider, men når jeg klikker meg inn der kommer jeg til EA games (Å nei!)

Nå er informasjonen min slutt, desverre. Er det noen som vet hva som skjedde med Dungeon keeper 3, selskapt som står bak og om det overhode finnes noe tilnærmende til det?

Om det er slutt på det er jeg trist, og henger hodet i triste tanker. Synes både Dungeon keeper serien og Theme Hospital var meget bra spill, total urealistisk, bare ren morro. Sukk. Jaja. So are the days of our lifes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er slutt på det er jeg trist, og henger hodet i triste tanker. Synes både Dungeon keeper serien og Theme Hospital var meget bra spill, total urealistisk, bare ren morro. Sukk. Jaja. So are the days of our lifes.

Siden du synes at Theme Hospital var et utrolig bra spill (det gjør vel egentlig alle ;) ) så burde du virkelig prøve Evil Genius.. jeg fikk litt den samme feelingen når jeg testet demoen :yes: Gleder meg til dette spillet ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Bullfrog ble kjøpt opp av EA for mange år siden, og teamet jobba for EA ei stund, så brøt mange av dem ut, bl.a. Peter Molyneux (hjernen bak alle de store bullfrog-spillene som Populous, theme park/hospital) og danna eget selskap, Lionhead Studios, som lagde Black & White. De jobber nå med oppfølgeren til B&W.

De var ikke fornøyde med å jobbe i EA, ettersom de bare ble plassert på finansiellt trygge oppfølger-prosjekter hele tida, istedet for å få være kreative og lage nye titler.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Bullfrog ble kjøpt opp av EA for mange år siden, og teamet jobba for EA ei stund, så brøt mange av dem ut, bl.a. Peter Molyneux (hjernen bak alle de store bullfrog-spillene som Populous, theme park/hospital) og danna eget selskap, Lionhead Studios, som lagde Black & White. De jobber nå med oppfølgeren til B&W.

Ikke bare jobber de med B&W2, de jobber også med The Movies og BC.

Se PlanetLionhead for mer info :)

Lionhead er, som Bullfrog var, ekstremt flinke folk :w00t:

Lenke til kommentar

B&W er bare et konge spill, syk morsom humor. Velger mange ganger å være slem, og slenger trestammer og folk rundt omkring og tvinger dem til å be hele tiden :devil:

De er meget dyktige folk og Theme park og hospital er bare en skikkelig avslappnings serie når jeg trenger det mest. Sukk :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...