x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg kjører: AMD-A 64 3000+ 1gig, CL", PC3200 RAM x800pro Og noen ganger lagger det veldig mye! Og lydene henger seg ofte... Det kan ikke være riktig når jeg har det oppsettet! Er det noen som har noen idere om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Her er en bra guide for å tweake oppsettet til å fungere optimalt. Doom 3 kjørte mye bedre på min PC etter at jeg brukte denne guiden. Du finner den her! Håper det funker. Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skal ikke være nødvendig å tweake pc'n for å kjøre doom 3 lagg-fritt med den maskinen og oppsettet der. Er seriøst noe annet feil. Virus,spyware,progs i bakgrunnen? Scann maskinen og sjekk. Lenke til kommentar
plasticfantastic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg hadde samme problemet med mitt gamle lydkort, dvs. onboard lydkort på epox 8rda+. Byttet til et Terratec lydkort istedet og nå funker alt som en drøm... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hater at alle hovedkort leverandører har introdusert integrerte lydkort. Endret 29. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå