Gå til innhold

Ternger hjelp til å finne god CRT 21" rundt 4-5000

Stigma

Anbefalte innlegg

Etter å ha trålt forumet en stund har jeg kommet til den triste konklusjon at den nesten ikke finnes diskusjoner om CRT skjermer bortsett fra 19-tommere. Derfor finner jeg det særdeles vanskelig å finne annbefalinger på en god 21-tommer.

Er det noen der ute som har annbefalinger på nye skjermer i 4-5000 klassen? Hvordan er det med kvalitet på 21-tommere i denne prisklassen i forhold til 19-tommerene (som alle virker å ligge udner 2500)? Må jeg ofre kvalitet for å få større skjerm, eller kan du få både i pose og sekk for 4-5 tusen?

Hvilke 21-tommere (som kan skaffes fra norge) annbefales (og hvorfor) ?

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på mpx.no selger de vel 21" crt skjermer. utifra spsifikasjonene til desse skjermene så er de veldig gode. Hadde en 21" panasonic crt skjerm en gang (men den gikk pluttselig i stukker :cry: ), den var det veldig bar bilde på. 1024*786 på 100hz er barnemat for disse skjermene.

(Jeg har altså god erfaring med panasonic).

Lenke til kommentar

Takk, men jeg håpet å basere kjøpet mitt på litt mer enn bare spesifikasjoner. På skjermer er det tross alt mye som ikke lett kan måles kvantitativt, og dessuten er spesifikasjonene på nesten alle nyere skjermer nå til dags meget imponerende IMO.

Håper fremdeles på at noen kan gi meg annbefalinger og erfaringer =)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...