A!1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva skjer om man flasher en Ultra BIOS på et GT kort? Vil spenning på RAM og GPU øke? Jeg her en 6800-vannblokk liggende her og det er ikke noe morro å klokke dersom jeg ikke kan nå langt med det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sliter du med å kjøre noen spill eller noe da? Hva er vitsen med å overklokke hvis du ikke trenger det? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg trenger det! Les denne. Kortet duger ikke til Doom3 1280x1024 Ultra High 4xAA på standard instillinger. Men på 400/1100 (ultra-hastighet) så var det som en drøm å spille på disse instillingene. Fikk noen artifacts i 3DMark2003 en eller to på ultra hastighet. Det er forsåvidt en dårlig kjøler som sitter på og kan hende jeg slipper artifacts med vannblokka jeg har liggende. Men dersom jeg skal kjøre Ultra hastighet så vil jeg ha Ultra spenninger for å slippe artifacts og at kortet er ustabilt. Dessuten er det morro å tyne kortet Endret 29. september 2004 av Mental Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Lurer akkurat på det samme, er det noen som har en link til noen sider som har gjort det eller.no ? Hadde vært morsomt og flashe 6800GT til ultra:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå